نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۹

چقدر از سریال Stranger Things 5 فیلمبرداری شده است؟

راس دافر، سازنده سریال Stranger Things به‌تازگی اعلام کرد که چه میزان از فصل پنجم سریال تاکنون فیلم‌برداری شده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پنجم سریال Stranger Things همچنان در جریان است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فصل پایانی این سریال منتشر شده است. راس دافر، سازنده سریال اتفاقات ناآشنا با انتشار یک تصویر و ویدیو در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تایید کرد که اکنون نیمی از مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Stranger Things 5 به پایان رسیده است. او همچنین تایید کرد که آن‌ها در حال جشن گرفتن ۲۴امین هفته تولید فصل پنجم و پایانی سریال هستند.

این موضوع می‌توان نشان دهد که طرفداران باید زمان بیشتری را برای تماشا فصل پنجم و پایانی سریال Stranger Things صبر کنند. درواقع تولید سریال Stranger Things 5 به علت اعتصاب بازیگران و نویسندگان با تاخیری چند ماهه مواجه شد و اکنون مشخص شده است که تولید آن حداکثر تا میانه‌های ماه دسامبر امسال (آذر) طول خواهد کشید. به‌تازگی مایا هاوک، بازیگر نقش رابین هم فاش کرده بود که هر قسمت سریال Stranger Things 5 مثل یک فیلم سینمایی طولانی است که می‌تواند یکی از دلایل طولانی‌تر شدن مدت زمان تولید فصل پایانی سریال باشد.

فصل چهارم سریال Stranger Things

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، سیدی سینک، وینونا رایدر، جو کیری، مایا هاوک، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، ادواردو فرانکو، لیندا همیلتون و جیمی کمپبل باور، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند چهار فصل گذشته برادران دافر برای ساخت سریال Stranger Things 5 بازگشته‌اند.

انتظار می‌رود فصل پنجم سریال Stranger Things در ۸ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۵ از شبکه نتفلیکس پخش شود. قسمت اول سریال Stranger Things 5 قرار است The Crawl نام داشته باشد که برادران دافر وظیفه کارگردانی این قسمت از فصل پایانی این سریال را بر عهده دارند. همچنین دن تراختنبرگ، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Ten Cloverfield Lane و فیلم Prey وظیفه کارگردانی یک قسمت از این سریال را بر عهده خواهد داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده