کاپیتان آمریکا در تصویر جدید فیلم Captain America 4 آماده مبارزه می‌شود

جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
لباس جدید کاپیتان آمریکا در فیلم Captain America: Brave New World
مارول استودیو به مناسبت روز استقلال آمریکا تصویر جدیدی از فیلم Captain America: Brave New World را منتشر کرده است.
تبلیغات

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از فیلم Captain America 4 منتشر شده است. به مناسبت روز استقلال آمریکا، مارول استودیو تصویر جدیدی از فیلم Captain America: Brave New World را به اشتراک گذاشته است که در آن شاهد کاپیتان آمریکا با بازی آنتونی مکی هستیم که در آن می‌توان لباس و ظاهر جدید این شخصیت را مشاهده کرد که در ادامه می‌توانید شاهد این تصویر باشید:

آنتونی مکی در نقش کاپیتان آمریکا در پشت صحنه فیلم Captain America: Brave New World

آنتونی مکی در نقش سم ویلسون ملقب به کاپیتان آمریکا، دنی رامیرز در نقش واکین تورس به‌عنوان فالکون جدید، هریسون فورددر نقش رئیس جمهور تاندربولت راس، تیم بلیک نلسون در نقش لیدر به‌عنوان شخصیت شرور اصلی فیلم، لیو تایلر در نقش بتی راس، شیرا هاس در نقش سابرا، کارل لامبلی در نقش آیزایا بردلی، زوشا راکمور برای یک نقش کلیدی، رزا سلزار، جانکارلو اسپوزیتو و سث رالینز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain America: Brave New World حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Captain America: Brave New World قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ (۲۶ بهمن ۱۴۰۳) اکران شود. ژولیوس اونا، کارگردان فیلم The Cloverfield Paradox وظیفه کارگردانی فیلم Captain America 4 را بر عهده دارد. فیلمنامه فیلم کاپیتان آمریکا ۴ توسط مالکوم اسپلمن، شورانر و دالان موسون، نویسنده سریال Falcon and the Winter Soldier به‌همراه متئو اورتن، نویسنده قسمت پنجم سریال Moon Knight نوشته شده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات