اولین پوستر فیلم فرمول یک با بازی برد پیت منتشر شد | تریلر به‌زودی

جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
فیلم Apex با بازی برد پیت
اپل اولین پوستر رسمی فیلم فرمول یک با بازی برد پیت را منتشر و اعلام کرد که اولین تریلر این فیلم چه زمانی منتشر خواهد شد.
تبلیغات

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم فرمول یک اپل منتشر شده است. اپل امروز اعلام کرد که این فیلم قرار است F1 نام داشته باشد و اولین تریلر فیلم Formula 1 قرار است روز یکشنبه هفته آینده و در طول مسابقه جایزه بزرگ بریتانیا در پیست سیلوراستون نمایش داده شود که پیش از این شایعه آن هم منتشر شده بود. همچنین اولین پوستر فیلم فرمول یک منتشر شده است که در آن شاهد شخصیت برد پیت در داخل ماشین فرمولا وان هستیم و در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

اولین پوستر فیلم فرمول یک با بازی برد پیت

فیلم F1برد پیت را در نقش یک راننده مسابقه قدیمی قرار می‌دهد که از بازنشستگی منصرف می‌شود و حالا راننده تیم APXGP به‌همراه یک راننده جوان‌تر شده است. برد پیت با استفاده از این فرصت تلاش می‌کند تا با این راننده تازه‌وارد به دوران اوج بازگردد. جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم Top Gun: Maverick وظیفه کارگردانی فیلم فرمول یک را براساس فیلمنامه‌ای از ایرن کروگر، نویسنده فیلم Top Gun 2 بر عهده دارد.

برد پیت، دامسون ایدریس، کری کندن، خاویر باردم، توبیاس منزیس، سارا نایلز، کیم بودینا، سامسون کایو و ویل مریک از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم فرمول یک حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لوئیس همیلتون، قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم F1 نقش خواهد داشت و همچنین او قرار است نقش کوتاهی را در این فیلم نیز بازی کند. جری بروکهایمر، تهیه‌کننده با سابقه هالیوود نیز در این فیلم ریسینگ به‌عنوان تهیه‌کننده حضور دارد. این فیلم با بودجه ۳۰۰ میلیون دلاری در دست ساخت است.

فیلم F1 برای اکران در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۲۵ (۶ تیر ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است و برادران وارنر مسئولیت اکران سینمایی این فیلم را بر عهده دارد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات