کیت بلانشت برای آمادگی در فیلم Borderlands پلی استیشن 5 خریده است

شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
لبخند کیت بلانشت با موهای طلایی در کنار لبخند لیلیث از بازی بوردرلندز با موهای قرمز
کیت بلانشت برای آمادگی جهت ایفای نقش خود در فیلم Borderlands، اقدام به خرید یک کنسول پلی استیشن 5 کرده است.
تبلیغات

کیت بلانشت، بازیگر برنده ۲ جایزه اسکار در فیلم Borderlands نقش لیلیث را بازی کرده است. حالا بلانشت در مصاحبه با مجله امپایر حقیقت جالبی را در خصوص روند آمادگی خود برای نقش آفرینی در این فیلم فاش کرده است. او در بخشی از گفتگوی خود در اینباره می‌گوید که او و همسرش در این مدت یک کنسول PS5 را خریداری کردند تا با تجربه بازی‌های Borderlanders برای نقش‌آفرینی هرچه بهتر در این فیلم آماده شود.

بلانشت در اینباره می‌گوید: «انگشت‌های شست من به سختی بتوانند یک گوشی موبایل را کنترل کنند، اما من به هرحال یک PS5 خریدم تا با هم بازی کنیم. من می‌خواستم تا حد و حدود بازی را متوجه شوم و بدانم که طرفداران از چه جنبه‌هایی از این کاراکتر خوششان می‌آید. واقعاً غرق در دنیای بازی شدم و از کاسپلی‌ها تا ویدیوهای آموزش آرایش به سبک کاراکترهای بازی در یوتیوب را تماشا کردم.»

2024-7-blanchettborderlands

بلانشت در ادامه درباره علت قبول این نقش توضیح می‌دهد: «خواسته‌های دیوانه‌وار معمولاً همان چیزهایی هستند که من به سمت آن‌ها گرایش دارم. چیزهایی که هرگز نمی‌توانستم تصورشان کنم. البته فکر می‌کنم دیوانگی دوران کرونا هم در آن بی‌تأثیر نبود. من زمان زیادی را در باغ می‌گذراندم و کمی بیش از حد آزادانه از اره برقی استفاده می‌کردم! اینجا بود که همسرم گفت: این فیلم می‌تواند زندگی تو را نجات دهد.»

کیت بلانشت، جیمی لی کرتیس، کوین هارت، جک بلک، هیلی بنت، جینا گرشان، جنینا گونکار، شاین جکسون، آریانا گرینبلت، الیویه ریکترز، بابی لی، فلوریان مانتینو، بنجامین بایرن دیویس، استیون بویر، رایان ردموند، چارلز بابالولا و بالاژ مگیری از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Borderlands حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مجموعه بازی Borderlands کار خودش را از سال ۲۰۰۹ آغاز کرد و تاکنون چندین دنباله و نسخه فرعی از آن منتشر شده و تا به امروز ۶۶ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.

شخصیت‌های تیم در بالای مخزن در فیلم Borderlands

فیلم Borderlands برای اکران در تاریخ ۹ آگست ۲۰۲۴ (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. استودیو گیرباکس وظیفه ساخت و استودیو 2K وظیفه انتشار این بازی‌ها را بر عهده دارند. الی راث، کارگردان فیلم‌های Death Wish و Knock Knock وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم بوردرلندز را بر عهده داشته است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات