ویدیو فیلم سریع و خشن 11؛ رخ‌نمایی خودروهای عضلانی

یک‌شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
وین دیزل در حال مسابقه دادن در فیلم Fast X
وین دیزل با پخش ویدیو پشت صحنه جدیدی به نمایش خودروهای فیلم Fast and the Furious 11 پرداخت.
تبلیغات

وین دیزل ویدیو جدیدی از پشت صحنه فیلم Fast and the Furious 11 (سریع و خشن ۱۱) را پخش کرد که کامیونی حامل سه خودرو عضلانی دوج مشکی در یک مسیر مسابقه را نشان می‌دهد. این ویدیو نگاهی به خودروهای قدرتمندی دارد که در دنباله Fast X به نمایش در می‌آیند. مدتی قبل وین دیزل تمرینات خود جهت کسب آمادگی برای ایفای نقش در این فیلم را آغاز کرد و اکنون با انتشار ویدیو جدیدی نشان داد که هنوز به تمرینات رانندگی ادامه می‌دهد.

دانلود ویدیو از آپارات

این خودروهای عضلانی احتمالا برای بسیاری از طرفداران مجموعه سریع و خشن آشنا به‌نظر می‌رسند؛ زیرا دام تورتو همیشه رانندگی با دوج چارجرها را به سایر خودروها ترجیح می‌دهد. در گذشته لوئیس لتریر تأیید کرد که فیلم Fast and the Furious 11 با بازگشت به لس‌آنجلس می‌خواهد به ریشه‌های مجموعه بارگردد: «این کاری است که می‌خواهیم انجام دهیم. می‌خواهیم این فیلم را دوباره به ریشه‌ها نزدیک کنیم و هنوز یک ماجراجویی بزرگ در پیش داریم.»

لوئیس لتریر، کارگردان The Incredible Hulk (هالک شگفت‌انگیز) سکان هدایت فیلم سریع و خشن 11 را در دست می‌گیرد و کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee (بامبلبی) و اورن اوزیل، نویسنده فیلم The Cloverfield Paradox (پارادوکس کلاورفیلد) فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درمی‌آورند. مراحل فیلم‌برداری Fast and the Furious 11 از اوایل سال ۲۰۲۵ آغاز می‌شود و این فیلم در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۶ تقدیم طرفدارها خواهد شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات