زمان شروع فیلمبرداری فیلم لایو اکشن موانا با بازی دواین جانسون مشخص شد

یک‌شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
بازگشت مائووی در انیمیشن Moana 2
تولید فیلم Moana به‌زودی و با بازی دواین جانسون برای شرکت دیزنی آغاز می‌شود.
تبلیغات

انیمیشن Moana جدیدترین انیمیشن دیزنی است که قرار است بازسازی لایو اکشن آن ساخته شود. لایو اکشن‌های علاالدین، شیر شاه و کتاب جنگل که در سال‌های اخیر تولید شدند، همگی بازخورد خوبی از گیشه گرفتند و تعجبی ندارد که دیزنی در ادامه به سراغ انیمیشن موانا برود. انیمیشن موانا با بودجه زیر ۲۰۰ میلیون دلاری توانست فروش ۶۸۷ میلیون دلاری را تجربه کند. لایو اکشن بازسازی شده موانا قرار است در تاریخ ۱۹ تیر ۱۴۰۴ روی پرده برود.

دواین جانسون ملقب به راک در یک پست اینستاگرامی با عنوان «دیزنی خانواده موانا برای نسخه لایو اکشن را پیدا کرد»، زمان شروع فیلم‌برداری فیلم را اعلام کرد. دواین جانسون در این پست اعلام کرد که شروع تولید این پروژه در ماه اوت (مرداد-شهریور) کلید می‌خورد و امیدوار است که با این سینمایی جذاب بتوانند اساطیر، موسیقی، رقص و سنت‌های فرهنگ غنی پولینزی را با تمام افراد در سراسر جهان به اشتراک بگذارد.

پرنسس موانا در انیمیشن Moana

با علم به اینکه قرار است فیلم‌برداری این پروژه از ماه بعد آغاز شود، می‌توان گفت که نوشتن فیلمنامه آن نیز احتمالا در مراحل پایانی قرار دارد. کاترین لاگایا در نقش موانا، دواین جانسون در نقش مائووی، فرانکی آدامز در نقش سینا (مادر موانا)، جان تووی در نقش رئیس تووی (پدر موانا) و رنا اوون در نقش مادربزرگ از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Moana حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

با اینکه لایو اکشن موانا به‌زودی وارد فاز تولید می‌شود اما این تنها اقتباس لایو اکشنی از آثار دیزنی نیست. از جمله می‌توان به فیلم Mufasa: The Lion King اشاره کرد که قرار است در تاریخ ۳۰ آذر اکران شود و فیلم سفید برفی در تاریخ اول فروردین ۱۴۰۴ به‌روی پرده می‌رود و فیلم لیلو و استیچ دیگر اثری است که هنوز مشخص نیست اکران سینمایی تجربه می‌کند یا ازطریق دیزنی پلاس پخش خواهد شد. همچنین لایو اکشن‌های هرکول، بامبی و رابین هود در دست تولید هستند.

فیلم Moana برای اکران در تاریخ ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۶ (۱۹ تیر ۱۴۰۵)‌ برنامه‌ریزی شده است. همچنین انیمیشن Moana 2 قرار است در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۲۴ (۷ آذر ۱۴۰۳) اکران شود. توماس کیل، کارگردان فیلم Hamilton وظیفه کارگردانی فیلم موانا را براساس فیلمنامه‌ای از جرد بوش و دانا میلر بر عهده دارد.

نظر شما درباره این لایو اکشن چیست؟ نظرتان را با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات