تریلر جدید بخش سوم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War منتشر شد

یک‌شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
والپیپر انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War
استودیو Pierrot با پخش تریلر جدید بخش سوم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War با نام The Conflict تاریخ حدودی پخش آن را اعلام کرد.
تبلیغات

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر تازه‌ای از بخش سوم سری جدید انیمه Bleach منتشر شده است. به‌تازگی استودیو Pierrot تریلر جدیدی از بخش سوم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War با نام The Conflict را منتشر کرده است که در آن شاهد بخشی از اتفاقات ۱۳ قسمت پایانی این انیمه هستیم که قرار است در اکتبر ۲۰۲۴ (مهر یا آبان ۱۴۰۳) پخش شود. بااین‌حال تاریخ دقیق‌تری اکنون اعلام نشده است و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌براین SIX LOUNGE قرار است آهنگ تم افتتاحیه و اختتامیه بخش سوم سری جدید انیمه Bleach را ضبط و اجرا کند. همچنین پوستر جدیدی از بخش سوم انیمه BLEACH: Thousand-Year Blood War Part 3: The Conflict هم منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

پوستر جدید BLEACH: Thousand-Year Blood War Part 3: The Conflict

انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War درواقع دنباله انیمه بلیچ است که آرک پایانی داستان مانگا Bleach را پوشش می‌دهد و ۱۳ قسمت اول این انیمه در قالب بخش اول و با نام The Blood Warfare در سال ۲۰۲۲ پخش شدند و بخش دوم که شامل ۱۳ قسمت دیگر است تحت نام The Separation پخش شد. توموشیا تاگوچی، میتسوتوشی ساتو و هیکارو موراتا وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف دنباله انیمه Bleach را بر عهده داشته‌اند.

پیش از این انیمه بلیچ که اقتباسی از مانگایی محبوب اثر تایت کوبو، در ۳۶۶ قسمت تولید و در بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲ پخش شده بودند. همچنین انیمه Bleach: Memories of Nobody، انیمه Bleach: The DiamondDust Rebellion، انیمه Bleach: Fade to Black و انیمه Bleach: Hell Verse قسمت‌های سینمایی انیمه Bleach هستند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات