انیمه Omniscient Reader's Viewpoint با انتشار یک تیزر معرفی شد

دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
پوستر مانگا Omniscient Reader's Viewpoint
کرانچی‌رول و Aniplex با انتشار یک تیزر از ساخت انیمه‌ای براساس کمیک کره‌ای Omniscient Reader's Viewpoint خبر دادند.
تبلیغات

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از وب‌تون‌های محبوب کره‌ای به یک انیمه تبدیل خواهد شد. کرانچی‌رول و Aniplex با انتشار یک تیزر کوتاه ساخت انیمه‌ای براساس کمیک کره‌ای Omniscient Reader's Viewpoint را رسما تایید و اعلام کردند. اطلاعات زیادی مثل استودیو سازنده انیمه در دسترس نیست و تنها مشخص شد که نام انیمه قرار است Omniscient Reader باشد که نسبت به نام اصلی آن کمی کوتاه‌تر شده است و در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مجموعه وب‌تون Omniscient Reader’s Viewpoint توسط singNsong و Sleepy-C خلق و برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۸۸ معرفی شد که نسخه اصلی آن تا سال ۲۰۲۰ ادامه داشت. در مجموع ۹ قسمت اصلی و ۲۰ لایت ناول از این مجموعه نوشته و منتشر شده است. همچنین پوستری از انیمه Omniscient Reader منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

اولین پوستر انیمه Omniscient Reader

اما منهوا Omniscient Reader’s Viewpoint داستان کیم دوجکا، یک کارمند اداری را دنبال می‌کند که یک خواننده مشتاق رمان‌های وب است که تنها لذت زندگی او محسوب می‌شود. سپس یک روز داستان مورد علاقه او به‌همراه دنیا به پایان می‌رسد. مردم سراسر جهان ناگهان متوجه می‌شوند که در حال قتل عام توسط هیولاهای وحشتاک هستند یا اینکه آن‌ها در سناریوهای سادیستی خارج از دنیا در یک رمان دربرابر یکدیگر گرفتار شده‌اند.

بااین‌حال دوکجا به‌خوبی می‌داند این تنها فصل اول اتفاقاتی است که رخ خواهند داد و پیچش‌های داستانی ویرانگر و مرگباری در انتظار آن‌ها است. او دیگر نمی‌تواند به‌عنوان یک خواننده باقی‌بماند و وقت آن رسیده است تا دوکجا سرنوشت خود را بنویسد. پس از محبوبیت انیمه Solo Leveling که اقتباسی از منهوایی به همین نام است، به‌نظر می‌رسد که باید شاهد سرمایه‌گذاری بیشتری روی این آثار در آینده باشیم.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات