تصاویر فصل دوم The Last of Us؛ کاوش در دنیای آخرالزمانی

چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
آمادگی الی برای مقابله با تهدیدهای آخرالزمانی در فصل دوم سریال The Last of Us؛
تصاویر جدیدی از پشت صحنه فصل دوم سریال The Last of Us منتشر شد که آمادگی الی و دینا برای مقابله با تهدیدها را نشان می‌دهند.
تبلیغات

فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) ادامه دارد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تصاویر جدیدی از پشت صحنه نمایش به بیرون درز کرده است. تعدادی از این تصاویر الی با نقش‌آفرینی بلا رمزی و دینا با بازی ایزابلا مرسد را با سلاح‌هایی در دست نشان می‌دهند که به کاوش در دنیایی آخرالزمانی می‌پردازند. در این تصاویر خالکوبی الی نیز دیده می‌شود که زخم روی دست این کاراکتر را می‌پوشاند.

الی و دینا در فصل دوم سریال The Last of Us
کاوش الی و دینا در دنیای آخرالزمانی فصل دوم سریال The Last of Us
آمادگی الی و دینا برای مقابله با تهدیدها در فصل دوم سریال The Last of Us
الی و دینا با سلاح‌هایی در دست در فصل دوم سریال The Last of Us

تصاویر دیگری نیز از محل فیلم‌برداری فصل دوم The Last of Us منتشر شد که گروهی از بازیگران نقش سرفایت‌ها و خیابانی در محله چینی‌ها را به نمایش می‌گذارند. سرفایت‌ها (Scars) یکی از جناح‌های نسخه دوم لست آو آس بودند که جنگی خونین با جبهه آزادی واشنگتن (WLF) بر سر کنترل سیاتل داشتند. این گروه برعکس سازمان تا دندان مسلح WLF ترجیح می‌دهند که از مخفی‌کاری و سلاح‌های بی‌صدا نظیر تیروکمان برای نابودی دشمنان استفاده کنند.

محل فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Last of Us
محله چینی‌ها در فصل دوم سریال The Last of Us
دنیای آخرالزمانی فصل دوم سریال The Last of Us
سرفایت‌ها در فصل دوم سریال The Last of Us

پدرو پاسکال و بلا رمزی دوباره نقش جول و الی را در فصل دوم سریال The Last of Us ایفا می‌کنند. گابریل لونا در نقش تامی، یانگ مازینو در نقش جسی، کیتلین دیور در نقش ابی، ایزابلا مرسد در قش دینا، دنی رامیرز در نقش مانی، اریلا بارر در نقش مل، تاتی گابریل در نقش نورا، اسپنسر لرد در نقش اوون، جفری رایت در نقش آیزاک و کاترین اوهارا در نقش نامعلوم از دیگر بازیگرهایی به‌شمار می‌آیند که در فصل دوم این اقتباس تلویزیونی بازی می‌کنند.

مارک مایلود، کارگردان سریال Succession (وراثت)، نینا لوپز-کورادو، کارگردان سریال Perry Mason (پری میسون)، استیون ویلیامز، کارگردان سریال Watchmen (نگهبانان) و کیت هرون، کارگردان سریال Loki (لوکی) درکنار نیل دراکمن و کریگ مازن حداقل وظیفه کارگردانی یکی از قسمت‌های فصل دوم The Last of Us را در دست می‌گیرند. فصل دوم سریال لست آو آس در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ از شبکه اچ‌بی‌اُ تقدیم طرفدارها خواهد شد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات