بازیگر فصل پنجم فارگو به سریال مرد عنکبوتی نوآر پیوست

پنج‌شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
کمیک Spider-Man Noir
اخیرا اطلاعات جدیدی در رابطه با سریال Spider-Man Noir منتشر شده است.
تبلیغات

لامورن موریس، ستاره سریال New Girl درکنار نیکلاس کیج در سریال لایو اکشن اسپایدرمن نوآر که Spider-Noir نام دارد، به ایفای نقش خواهد پرداخت. این سریال براساس کتاب‌های کمیک Spider-Man Noir از مارول ساخته خواهد شد. در این اثر، نیکلاس کیج دوباره نقش نسخه نوآر مرد عنکبوتی را بر عهده خواهد گرفت، نقشی که او قبلا در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse محصول سال ۲۰۱۸ صداپیشگی آن را برعهده داشت.

طبق اعلام رسانه ددلاین، لامورن موریس برای بازی در نقش رابی رابرتسون در این سریال که توسط پرایم ویدیو و مترو گلدوین میر پلاس ساخته می‌شود، انتخاب شده است. طبق گزارشی که در ماه می منتشر شد، این سریال تنها با عنوان Noir شناخته می‌شود، اما به‌نظر می‌رسد که حالا نام Spider-Noir برای آن انتخاب شده است و با همین نام پخش خواهد شد.

رابی رابرتسون که توسط استن لی، جان رومیتا و میکی دیمئو خلق شد، اولین‌بار در سال ۱۹۶۷ در شماره ۵۱ کمیک Amazing Spider-Man معرفی شد. رابرتسون که به‌طور معمول یک شخصیت مکمل در داستان‌های مرد عنکبوتی است، سردبیر دیلی بیگل و دوست نزدیک جی جونا جیمسون است. بیل نان در فیلم‌های Spider-Man ساخته شده توسط سم ریمی، پیش از این نقش او را بازی کرده بود.

مرد عنکبوتی نوآر در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse

لامورن موریس بیشتر به‌خاطر بازی در سریال New Girl شناخته می‌شود. او همچنین در سریال Woke شبکه هولو نقش اصلی را بر عهده داشت و در فصل پنجم سریال Fargo شبکه FX نیز نقش قابل توجهی ایفا کرد. موریس همچنین سابقه ایفای نقش در چند اثر سینمایی مثل فیلم Game Night، فیلم The Christmas Chronicles، فیلم Yesterday، فیلم Jumanji: The Next Level و فیلم Bloodshot را دارد. او به‌زودی در فیلم SNL 1975 نیز دیده خواهد شد.

اورن اوزیل و استیو لایتفوت به‌عنوان شورانرهای سریال Spider-Noir در این پروژه حضور دارند. هری بردبیر کارگردانی و تهیه‌کنندگی اجرایی دو قسمت اول از این سریال هشت قسمتی را بر عهده دارد. همچنین فیل لرد، کریستوفر میلر و ایمی پاسکال به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی با این پروژه همکاری می‌کنند. هنوز تاریخ پخش این سریال مشخص نشده است، اما این اثر ابتدا در MGM+ به نمایش در خواهد آمد و سپس در اختیار آمازون پرایم ویدیو قرار خواهد گرفت.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات