سم ریمی یک فیلم ترسناک جدید را کارگردانی می‌کند

جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
تصویری از سم ریمی، کارگردان سه‌گانه مرد عنکبوتی و دکتر استرنج 2
سم ریمی پس از توافق با استودیوی قرن بیستم وظیفه کارگردانی یک فیلم ترسناک جدید به‌نام Send Help را بر عهده گرفته است.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سم ریمی به دنیای ساخت فیلم‌های ترسناک باز خواهد گشت. ددلاین گزارش داد که سم ریمی وظیفه کارگردانی یک فیلم ترسناک و دلهره‌آور به‌نام Send Help را بر عهده گرفته است. ریمی بیشتر برای کارگردانی فیلم The Evil Dead در سال ۱۹۸۱ شناخخته می‌شود و حالا دوباره قرار است یک فیلم ترسناک جدید را کارگردانی کند. اگرچه ریمی قراردادی برای کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم در اختیار دارد، اما استودیو به ساخت فیلم هنوز چراغ سبز رسمی نداده است.

از فیلم Send Help به‌عنوان یک اثر ترسناک و دلهره‌آور توصیف شده است که در آن تنها دو شخصیت حضور دارد و اتفاقات آن در یک جزیره اتفاق خواهد افتاد و فیلم چیزی بین فیلم Misery به کارگردانی راب رینر و فیلم Castaway به کارگردانی رابرت زمکیس توصیف شده است. فیلمنامه فیلم فرستادن کمک توسط دمین شنون و مارک سویفت نوشته شده است. انتظار می‌رود فیلم Send Help اکرانی سینمایی را تجربه کند، اما اکنون اطلاعات بیشتری مثل تاریخ اکران یا بازیگران آن در دسترس نیست.

سم ریمی بیشتر برای کارگردانی سه فیلم اول Evil Dead شناخته می‌شود که برای کارگردانی یک قسمت از سریال Ash vs Evil Dead نیز بازگشته بود. او همچنین سه‌گانه مرد عنکبوتی، فیلم The Quick and the Dead، فیلم For Love of the Game، فیلم Drag Me to Hell و فیلم Oz the Great and Powerful را کارگردانی کرده است. فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness آخرین اثری است که ریمی وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته است که این فیلم در سال ۲۰۲۲ اکران شد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات