فیلم جنگ ستارگان کارگردان ددپول و ولورین با پیشرفت جدیدی مواجه شد

جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
نخستین فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) جرج لوکاس
به‌تازگی لوکاس فیلم یک نویسنده برای نوشتن فیلمنامه فیلم جنگ ستارگان به کارگردانی شان لوی را استخدام کرده است.
تبلیغات

شان لوی، کارگردان آثاری چون فیلم Deadpool and Wolverine، فیلم Free Guy و چند قسمت سریال Stranger Things قرار است یکی از چند فیلم جدید جنگ ستارگان را کارگردانی کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم با پیشرفت تازه‌ای مواجه شده است. به نقل از The Insneider و ددلاین، جاناتان تروپر وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Star Wars به کارگردانی شان لوی را بر عهده گرفته است.

شان لوی نشسته در حال صحبت کردن

تروپر پیش از این در فیلم The Adam Project با لوی همکاری کرده بود و از دیگر کارهای او می‌توان به فیلم This Is Where I Leave You، فیلم Kodachrome، فیلم Irreplaceable You به‌همراه ۱۷ قسمت از سریال Banshee، هشت قسمت از سریال Warrior و ۷ قسمت از سریال See اشاره کرد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این فیلم جنگ ستارگان مثل داستان و دوره زمانی اتفاقات آن در دسترس نیست و تنها لوکاس‌فیلم ساخت آن را در جشن جنگ ستارگان سال ۲۰۲۳ تایید و اعلام کرده بود.

درکنار آن ساخت یک فیلم به کارگردانی دیو فیلونی، فیلم Star Wars: Dawn of the Jedi به کارگردانی جیمز منگولد و یک فیلم به کارگردانی شرمین عبید چنائی که روی شخصیت ری اسکای‌واکر با بازی دیزی ریدلی تمرکز دارد نیز تایید شده بود. فیلم The Mandalorian and Grogu، فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان خواهد بود که این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۶ (۱ خرداد ۱۴۰۵) برنامه‌ریزی شده است.

همچنین فیلم دیگر Star Wars در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ (۲۷ آذر ۱۴۰۵) و فیلم جنگ ستارگان جدید بعدی در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۷ (۲۶ آذر ۱۴۰۶) قرار است اکران شوند، اما مشخص نیست که این تاریخ‌ها به کدام آثار تعلق دارند. همچنین یک فیلم جنگ ستارگان به کارگردانی تایکا وایتیتی در دست ساخت است که از وضعیت آن نیز اطلاعی در دسترس نیست.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات