پوستر سریال The Penguin؛ ورود پنگوئن به پایگاه عملیات

جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
آزوالد کابلپات مشغول بررسی اسناد در سریال The Penguin
شبکه مکس پوستر جدیدی از سریال The Penguin منتشر کرد که آزوالد کابلپات را بیرون پایگاه عملیاتش نشان می‌دهد.
تبلیغات

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه مکس پوستر جدیدی از سریال The Penguin (پنگوئن)، اسپین-آف فیلم The Batman (بتمن) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این پوستر آزوالد کابلپات را درحالی بیرون از کلوپ Iceberg Lounge نشان می‌دهد که با چتری زیر باران ایستاده است. سریال پنگون در ماه جولای ۲۰۲۴ به نمایشگاه کامیک-کان سن دیگو می‌آید و طرفدارها می‌توانند منتظر پخش تریلر جدیدی از این نمایش باشند.

پوستر سریال The Penguin

وقایع سریال پنگوئن یک هفته پس از حوادث فیلم بتمن اتفاق می‌افتد و ماجراهای آزوالد کابلپات را دنبال می‌کند. این سریال به‌جای اینکه پنگوئن را به‌عنوان سردسته تبهکاران تصویر کند، نحوه به قدرت رسیدن این کاراکتر در دنیای جنایتکاران گاتهام را نشان می‌دهد. کالین فارل، رنزی فلیز، کریستین میلیوتی، مایکل زیگن، مایکل کلی، شهره آغداشلو، دیردری اوکانل، کلنسی براون، جیمز مادیو، اسکات کوهن، فرانسوا چاوو و دیوید اچ. هولمز در این سریال بازی می‌کنند.

سریال The Penguin در ماه سپتامبر ۲۰۲۴ (شهریور/مهر ۱۴۰۳) تقدیم طرفدارها خواهد شد.. لورن لیفرانک به‌عنوان نویسنده و شورانر این سریال اسپین-آف فعالیت می‌کرد و کریگ زوبل سکان هدایت سه قسمت ابتدایی آن را در دست داشت. شرکت Sixth and Idaho Productions متعلق به مت ریوز به موجب یک قرارداد کلی سریال پنگوئن را با همکاری شرکت Dylan Clark Productions و بخش تلویزیونی شرکت برادران وارنر تولید کرده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات