برندن گلیسون به نیکلاس کیج سریال Spider-Man Noir پیوست

شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
برندن گلیسون در فیلم In the Heart of the Sea
منابع مختلف گزارش کرده‌اند که برندن گلیسون به جمع بازیگران سریال Spider-Man Noir پیوسته است.
تبلیغات

برندن گلیسون قرار است در سریال Spider-Man Noir نقش‌آفرینی کند. برندن گلیسون در این سریال به‌همراه نیکلاس کیج به ایفای نقش خواهد پرداخت. سریال Spider-Man Noir قرار است در ابتدا از MGM پلاس و سپس از آمازون پرایم ویدیو پخش شود. آمازون تاکنون واکنشی به این خبر نداشته است. طبق اطلاعات رسمی از سریال، این سریال داستان یک محقق خصوصی پیر و خوش‌شانس (کیج) را در نیویورک دهه ۱۹۳۰ روایت می‌کند. او مجبور خواهد شد با زندگی گذشته خود به‌عنوان یک و تنها ابرقهرمان شهر دست‌وپنجه نرم کند.

هنوز مشخص نیست که برندن گلیسون به ایفای چه نقشی خواهد پرداخت؛ اما ظاهراً قرار است او را در قامت یک شخصیت شرور ببینیم. برندن گلیسون علاوه‌بر نقش‌های سینمایی متعدد، طی چند سال گذشته در چندین سریال موفق نیز حضور داشته است.

کمیک Spider-Man Noir

از آثار او می‌توان به سریال Mr. Mercedes اشاره کرد که براساس مجموعه رمان‌های بیل هاجز اثر استیون کینگ ساخته شده است. همچنین او در سریال The Comey Rule نقش رئیس‌جمهور دونالد ترامپ را بر عهده داشت. گلیسون در سال ۲۰۰۹ برای ایفای نقش وینستون چرچیل در فیلم Into the Storm برنده جایزه امی شد.

در سینما نیز علاوه‌بر Banshees of Inisherin، او برای نقش‌هایش در فیلم‌هایی مانند در Bruges ،The Guard ،Cavalry، چندین قسمت از مجموعه هری پاتر، Braveheart و Gangs of New York شناخته می‌شود.

Spider-Man Noir دومین پروژه‌ای است که در چارچوب یک همکاری بین آمازون و سونی برای توسعه آثار مرتبط با شخصیت‌های دنیای مرد عنکبوتی معرفی شده است. اولین پروژه Silk: Spider Society نام داشت و در سال ۲۰۲۲ از سونی چراغ سبز گرفت؛ اما گزارش‌های اخیر می‌گویند که تولید آن متوقف شده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات