کاپیتان آمریکا در اولین تریلر فیلم Captain America 4 مقابل هریسون فورد قرار می‌گیرد

شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
لباس جدید کاپیتان آمریکا در فیلم Captain America: Brave New World
مارول استودیو سرانجام اولین تریلر فیلم Captain America: Brave New World را منتشر کرد که حاوی تصاویر زیادی از اتفاقات فیلم است.
تبلیغات

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Captain America 4 منتشر شده است. مارول استودیو امروز اولین تیزر تریلر فیلم Captain America: Brave New World را منتشر کرده است که در طول این تریلر شاهد اختلاف سم ویلسون با رئیس جمهور تاندربولت راس هستیم که این اختلافات باعث ایجاد اتفاقات زیادی می‌شود و در ادامه تهدید یا تهدیدهای بزرگی قصد جان رئیس جمهور را دارند.

تریلر وعده یک فیلم مهیج و اکشن سیاسی را می‌دهد که در آن سم ویلسون نه‌تنها باید با این تهدیدهای مرموز و خطرناک مواجه شود، بلکه باید اثبات کند که لیاقت عنوان کاپیتان آمریکا را دارد و در طول تریلر شخصیت جانکارلو اسپوزیتو هم نمایش داده می‌شود. اما در پایان تریلر برای لحظاتی کوتاه شاهد نمایش رد هالک هستیم تا سرانجام شایعات رسما تایید شوند و در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم کاپیتان آمریکا ۴ را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین مارول اولین پوستر فیلم Captain America: Brave New World را هم منتشر کرده است که در آن رد هالک سپر کاپیتان آمریکا را در دست گرفته است:

اولین پوستر فیلم Captain America: Brave New World

آنتونی مکی در نقش سم ویلسون ملقب به کاپیتان آمریکا، دنی رامیرز در نقش واکین تورس به‌عنوان فالکون جدید، هریسون فورددر نقش رئیس جمهور تاندربولت راس، تیم بلیک نلسون در نقش لیدر به‌عنوان شخصیت شرور اصلی فیلم، لیو تایلر در نقش بتی راس، شیرا هاس در نقش سابرا، کارل لامبلی در نقش آیزایا بردلی، زوشا راکمور برای یک نقش کلیدی، رزا سلزار، جانکارلو اسپوزیتو و سث رالینز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain America: Brave New World حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Captain America: Brave New World قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ (۲۶ بهمن ۱۴۰۳) اکران شود. ژولیوس اونا، کارگردان فیلم The Cloverfield Paradox وظیفه کارگردانی فیلم Captain America 4 را بر عهده دارد. فیلمنامه فیلم کاپیتان آمریکا ۴ توسط مالکوم اسپلمن، شورانر و دالان موسون، نویسنده سریال Falcon and the Winter Soldier به‌همراه متئو اورتن، نویسنده قسمت پنجم سریال Moon Knight نوشته شده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات