آمازون سریال محمد علی کلی را می سازد

شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
محمدعلی کلی بوکسور با دستکش قرمز و لباس سفید در رینگ بوکس
استودیو Amazon MGM اعلام کرد که در حال ساخت یک سریال براساس داستان زندگی محمدعلی کلی است.
تبلیغات

استودیو Amazon MGM به‌طور رسمی اعلام کرد که در حال ساخت یک سریال درام و بیوگرافی به‌نام The Greatest از روی داستان زندگی محمدعلی کلی، بوکسور مشهور است. این سریال به‌دنبال ثبت وقایع زندگی این اسطوره دنیای ورزش است که با لقب «بزرگ‌ترین بوکسور تاریخ جهان» شناخته می‌شود. تهیه‌کننده این سریال لونی علی، همسر محمدعلی است.

جالن بست، بازیگر فیلم All American: Homecoming قرار است که نقش محمدعلی را در سریال The Greatest ایفا کند. این پروژه اولین پروژه بزرگ تلویزیونی آقای بست به حساب می‌آید که او نقش اصلی را در آن برعهده دارد. تهیه و ساخت این سریال برعهده کراس بن واتکینز است که با شورانر سریال نیز است. طبق توضیحات منتشر شده از سریال توسط ورایتی:

«پیروزی و شکست‌های خارق‌العاده‌ای که محمدعلی را ساخت، هم درون رینگ و هم بیرون از آن، همه مستندسازی شدند و بخش‌های مهم آن در The Greatest به نمایش گذاشته می‌شوند. ضرباهنگ سریال براساس اتفاقاتی است که به دور از چشم رسانه اتفاق افتاد. جهان این شخصیت بزرگ را از یاد نمی‌برد اما این سریال درباره یک مرد، یک همسر، یک پدر، یک برادر و یک فرزند است.»

جالن بست و محمدعلی کلی

تهیه‌کنندگان این سریال شامل استودیو فیلمسازی Amazon MGM، استودیو Outlier، استودیو Watkins' Blue Monday، استودیو آهنگسازی جی زی (رپر مشهور آمریکایی) و تحت لیبل موسیقی گروه یونیورسال به‌نام Polygram Entertainment و همینطور استودیو موسیقی Authentic، هستند. آقای جاش ویکلی نیز ازطریق بنری که در صفحه اول وبسایت شرکت فیلمسازی خود به‌نام Grace گذاشته، اعلام کرد که در تولید این سریال سهیم است.

ویکلی کسی است که حق امتیاز مستندات زندگی محمدعلی کلی را خرید و به مالکیت خود درآورد تا در لحظه موعود آن را تبدیل به یک سریال کند. افراد دیگری نیز به‌صورت مستقل در تهیه این سریال نقش دارند که از آن‌ها می‌توان به مایکل بی جردن، بازیگر فیلم Black Panther، الیزابت رپوزو، کوری سالتر، مارک روزن، متیو گروس، مایکل آنتونی، بوید میور و دیوید بکهام، فوتبالیست بازنشسته یاد کرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات