اولین تریلر انیمه ترمیناتور زمین را در آستانه سقوط نشان می‌دهد

سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
ترمیناتور در انیمه Terminator Zero
نتفلیکس اولین تیزر تریلر انیمه Terminator Zero را منتشر کرده است که در آن شاهد بخشی از اتفاقات این انیمه هستیم.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمه ترمیناتور منتشر شده است. نتفلیکس اولین تیزر تریلر انیمه Terminator Zero را منتشر کرد که در طول آن شاهد بخشی از اتفاقات انیمه هستیم که حوادث پس از Judgment Day را نشان می‌دهد که تمرکز آن روی تلاش سربازی برای محافظت از شخصیت مالکوم لی هستیم که هوش مصنوعی موسوم‌به اسکای‌نت در تلاش برای به قتل رساندن او است. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمه Terminator Zero با همکاری مشترک اسکای‌دنس و Production I.G، استودیو سازنده انیمه Ghost in the Shell و انیمه Psycho-Pass تولید شده است. ماتسون تاملین، نویسنده فیلم Project Power که از شبکه نتفلیکس منتشر شده بود، به‌همراه فیلم The Batmanبه‌عنوان نویسنده فیلمنامه و شورانر در انیمه ترمیناتور حضور دارد. همچنین انیمه ترمیناتور صفر در ۸ قسمت تولید شده است. در ادامه می‌توانید شاهد اولین پوستر انیمه Terminator Zero باشید:

اولین پوستر انیمه Terminator Zero

طبق خلاصه داستانی منتشر شده از انیمه Terminator Zero، در سال ۲۰۲۲ جنگی بین معدود بازماندگان انسانی و ارتش بی‌پایان ماشین‌ها درگرفته است. در سال ۱۹۹۷ هوش مصنوعی موسوم‌به اسکای‌نت به خودآگاهی دست یافت و جنگی علیه بشریت آغاز کرد. در این شرایط سربازی به سال ۱۹۹۷ فرستاده می‌شود تا با محافظت از دانشمندی با نام مالکوم لی سرنوشت بشریت را تغییر دهد. این دانشمند روی هوش مصنوعی جدیدی برای مقابله با حمله قریب‌الوقوع اسکای‌نت کار می‌کند که توسط قاتلی بی‌رحم شکار می‌شود. این حادثه سرنوشت سه فرزند مالکوم را برای همیشه تغییر می‌دهد.

انیمه Terminator Zero در تاریخ ۲۹ آگست ۲۰۲۴ (۸ شهریور ۱۴۰۳) از این نتفلیکس پخش خواهد شد. تیموتی اولفینت در نقش ترمیناتور، اندره هلند، سونویا میزونو، رزاریو داوسون و آن داود از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن ترمیناتور حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات