نویسنده: علیرضا محمدی
// دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۲

بازیگر سریال Yakuza: Like a Dragon از آماده‌سازی خود می‌گوید

بازیگر نقش کازوما کیریو در سریال Yakuza: Like a Dragon از آماده‌سازی خود برای این سریال می‌گوید.

اقتباس‌های لایو اکشن از بازی‌های ویدیویی ثابت کرده‌اند که فرمول موفقی هستند و هر مجموعه تلویزیونی مبتنی‌بر بازی توانسته است تعداد زیادی بیننده را به خود جذب کند. سریال لایو اکشن جدیدی که باید منتظر آن باشید براساس مجموعه یاکوزا ساخته می‌شود.

این سریال ماه گذشته معرفی شد و قرار است در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳) در سرویس آمازون پرایم پخش شود. بازیگری به نام ریوما تاکوچی قرار است نقش کازوما کیریو را در سریال Like a Dragon بازی کند. او اخیراً در مورد احساسات خود برای ایفای نقش این شخصیت محبوب صحبت کرده است. ریوما تاکوچی که به‌خاطر بازی‌اش در سریال Kamen Rider Drive شهرت دارد، اخیراً بینش‌های خود را درباره شخصیت کازوما کیریو به اشتراک گذاشته است.

اسکین کیریو کازوما در بازی Like a Dragon: Ishin

ریوما تاکوچی توضیح می‌دهد که ویژگی‌های کیریو مانند قدرت بدنی و قهرمان بودنش چیزی فراتر از ویژگی‌های سطحی هستند. او ادعا می‌کند که فقط کپی کردن این ویژگی‌ها کافی نیست و در فرایند آماده‌سازی برای سریال Like a Dragon: Yakuza، مجبور شده است شخصیت کیریو را از نو بسازد. این کار به او اجازه داده است تا خودش را با کیریو پیوند دهد و با شخصیت او یکی شود.

تاکوچی می‌خواهد به‌جای کار روی ایده‌های اولیه، تصویر خود از کازوما کیریو را به طرفداران نشان دهد. این بازیگر فیلم‌نامه سریال Like a Dragon: Yakuza را مطالعه کرده و شخصیت کیریو را به خوبی برای خود مجسم کرده است. علاوه‌بر‌این او تلاش خواهد کرد تا به ما نشان دهد که چگونه با گذشت زمان و کسب تجربه بیشتر، سبک مبارزه و احساسات شخصیت تغییر خواهد کرد.

ریوما تاکوچی با اطمینان اظهار داشت که تمام تلاش خود را برای ایفای نقش این شخصیت در سریال Like a Dragon: Yakuza به کار خواهد گرفت. او می‌داند که هیچ فایده‌ای برای پیشی گرفتن از بازی اصلی وجود ندارد؛ بنابراین می‌خواهد به بازی‌ها احترام بگذارد و در عین حال، به‌عنوان یک هنرمند چیز جدیدی را خلق کند.

نظر شما کاربران زومجی درباره اظهارات این بازیگر و دیدگاه او در قبال شخصیت کازوما کیریو چیست؟


منبع Insider Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده