تیموتی شالامی نقش قهرمان پینگ پنگ را بازی می‌کند

چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
تیموتی شالامی با موی بلند
تیموتی شالامی پس از توافق با A24 قرار است در فیلمی با موضوع پینگ پنگ و به‌نام Marty Supreme به کارگردانی جاش سفدی بازی کند.
تبلیغات

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم جدید تیموتی شالامی مشخص شده است. تیموتی شالامی قرار است در فیلم جدید شرکت A24 بازی کند که با موضوع پینگ پنگ در دست ساخت است و این فیلم قرار است Marty Supreme نام داشته باشد و جاش سفدی وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. تیموتی شالامی قرار است نقش مارتی رایسمن را در فیلم Marty Supreme بازی کند که یک بازیکن حرفه‌ای پینگ پنگ است که مسابقات تنیس روی میز را از ۱۲ سالگی آغاز کرده است.

پس از بازی به‌عنوان بازیکن شرط‌بندی و بردن جوایز متعدد در منهتن، رایسمن موفق می‌شود جوایز و عناوین مختلفی در مسابقات جهانی تنیس روی میز را به‌دست آورد. او درنهایت در یک برنامه کمدی تنیس روی میز درکنار داگلاس کارتلند برای Harlem Globetrotters بازی کرد و در سال ۱۹۷۴ یک رمان زندگینامه از آن منتشر شد. رایسمن در سال ۲۰۱۲ و در سن ۸۲ سالگی درگذشت. همچنین اولین پوستر فیلم Marty Supreme منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

اولین پوستر فیلم Marty Supreme

شرکت A24 در حال حاضر تاریخی برای اکران فیلم Marty Supreme در نظر نگرفته است. علاوه‌بر کارگردانی، سفدی به‌همراه رانلد برانستین روی فیلمنامه فیلم مارتی برتر نیز کار می‌کند. جاش سفدی پیش از این به‌همراه برادر خود آثاری چون فیلم Heaven Knows What، فیلم Good Time و فیلم Uncut Gems را کارگردانی کرده بود و فیلم Marty Supreme اولین تجربه مستقل جاش سفدی برای کارگردانی یک فیلم بلند است.

تیموتی شالامی که پیش از این یک‌بار و برای بازی در فیلم Call Me by Your Name نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، طی سال‌های اخیر برای بازی در فیلم Lady Bird، فیلم The King، فیلم A Rainy Day in New York، فیلم Little Women، فیلم The French Dispatch، فیلم Dune، فیلم Dune: Part 2، فیلم Wonka، فیلم Don't Look Up و فیلم Bones and All شناخته می‌شود. او اخیرا نقش باب دیلن را در فیلم A Complete Unknown به کارگردانی جیمز منگولد بازی کرده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات