زمان شروع فیلمبرداری اثر بعدی ادگار رایت مشخص شد

جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
مطالعه 3 دقیقه
ادگار رایت، کارگردان اقتباس سینمایی The Running Man
مراحل فیلمبرداری ریمیک فیلم مرد دونده با نقش‌آفرینی گلن پاول و کارگردانی ادگار رایت ‌در پاییز امسال شروع می‌شود.
تبلیغات

به‌تازگی گلن پاول، ستاره نوظهور هالیوود در جریان جلسه پرسش و پاسخ با IndieWire درباره بازسازی فیلم The Running Man که بر اساس رمانی با همین نام از استیون کینگ است، صحبت کرده است. گلن پاول توضیح می‌دهد اتفاقات این فیلمِ بسیار عظیم در شهر لندن اتفاق خواهد افتاد و در ادامه اطلاعات جدیدی از آن ارائه داد: «قرار است در پاییز امسال برای فیلم The Running Man جلوی دوربین بروم...دنیایی که ادگار خلق کرده، بسیار ظالمانه جلوه می‌کند. این [فیلم] خیلی خوب است و من و ادگار هر دو طرفدار بزرگ کتاب استیون کینگ هستیم و این یک شخصیت عالی خواهد بود؛ بسیار برای آن هیجان‌زده ام.»

پاول در ادامه اشاره کرد از زمان نقل مکانش به لس آنجلس در سال ۲۰۰۸، فهرستی از کارگردانانی که آرزو داشت روزی با آن‌ها همکاری کند، نوشت و ادگار رایت به معنای واقعی کلمه در صدر این فهرست قرار داشت: «من به‌شدت فرد ادگار رایتی هستم و لعنتی...اینکه الان با او همکاری می‌کنم واقعا جذاب است.»

گلن پاول نشسته داخل یک کافه در نمایی از فیلم آدمکش به کارگردانی ریچارد لینکلیتر

مدتی قبل بود که اعلام شد پروژه بعدی ادگار رایت، کارگردان فیلم‌های Shaun of the Dead (شانِ مردگان)، Baby Driver (بچه راننده) و Scott Pilgrim vs. the World (اسکات پیلگریم در برابر دنیا)، بازسازی مرد دونده خواهد بود؛ او بارها در مصاحبه‌های مختلف اشاره کرده بود اگر فیلمی باشد که دوست دارد آن را بازسازی کند قطعا آن فیلم، The Running Man محصول سال ۱۹۸۷ است که آرنولد شوارتزنگر در آن بازی کرد.

کتاب The Running Man داستانی هیجان‌انگیز و پادآرمان شهری را روایت می‌کند که در سال ۲۰۲۵ در ایالات متحده‌ آمریکا اتفاق می‌افتد؛ زمانی‌که اقتصاد کشور نابود شده است و خشونت جهانی در بالاترین حد خودش قرار دارد. دراین‌میان بن ریچاردز، قهرمان اصلی داستان برای به‌دست آوردن پول کافی برای نجات حانواده‌اش تصمیم به شرکت در نمایش مسابقه مرگباری با نام «مرد دونده» می‌گیرد که به شرکت‌کنندگان امکان رفتن به هرجایی از دنیا را می‌دهد و درعین‌حال تیمی متشکل از قاتلانی حرفه‌ای را برای شکارش اعزام می‌کند. اقتباس سینمایی قبلی The Running Man به کارگردانی پل مایکل گلیسر در سال ۱۹۸۷ روی پرده‌ی سینما رفت و با بودجه‌ی ۲۷ میلیون دلاری به فروش ۳۸.۱ میلیون دلار دست یافت.

آخرین فیلم ادگار رایت مربوط به سال ۲۰۲۱ و فیلم Last Night in Soho می‌شود که چندان به مذاق منتقدان خوش نیامد و ضعیف‌ترین اثر او تا به امروز به‌شمار می‌رود. رایت علاوه بر مرد دونده، دو پروژه دیگر هم در دست تولید دارد که شامل دنباله فیلم موردانتظار Baby Driver و بازسازی فیلم Barbarella با هنرنمایی سیدنی سوئینی است اما او در حال حاضر ترجیح داده ابتدا مشغول ساختن The Running Man شود. از زمان اکران هر سه پروژه تاکنون اطلاعاتی منتشر نشده است. گلن پاول هم که این روزها برنامه کاری شلوغی را پشت سر می‌گذارد، به‌تازگی با فیلم Hitman به کارگردانی ریچارد لینکلیتر خوش درخشیده و پروژه‌های متعددی از جمله دنباله Top Gun: Maverick را پیش روی خود می‌بیند.

نظر شما چیست؟ چقدر به اقتباس جدید ادگار رایت امیدوار هستید؟ نظرات خود را با ما و سایر مخاطبان زومجی به اشتراک بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات