هیرویوکی سانادا بازیگر نقش اول Shogun نامزد دریافت جازه امی شد

جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
هیرویوکی سانادا در نقش لرد یوشی توراناگا در سریال Shogun
آقای هیرویوکی سانادا، نقش اول سریال محبوب شوگان، به نامزدی خود در جوایز امی برای بازی در این سریال واکنش نشان داد.
تبلیغات

این بازیگر، تهیه‌کننده، خواننده و استاد هنرهای رزمی ۶۳ ساله ژاپنی پس از اعلام نامزدی خود در جوایز امی به دلیل بازی در نقش لرد یوشی توراناگا در سریال شوگان، در قالب یک پست که در صفحه رسمی او در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شد، نسبت به نامزد شدن خود واکنش نشان داد.

وی در این‌باره اعلام کرد: «خطاب به تمام بازیگران و دست اندرکاران، یک تشکر ویژه از شما دارم که این داستان را ساختید و این چشم‌انداز را تبدیل به واقعیت کردید. این فرصت بسیار خوبی بود تا بتوانیم فرهنگ خود را با جهان به اشتراک بگذاریم. امیدوارم این قدمگاهی برای نسل بعدی باشد. از تیم خودم برای حمایت‌های بی‌دریغشان سپاسگزارم.»

هیرویوکی سانادا در پوستر سریال shogun شمشیر به دست دارد

هیرویوکی سانادا کار بازیگری خود را در اوایل دهه ۶۰ میلادی و در سن ۶ سالگی شروع کرد و به دلیل نقش‌هایی که در فیلم‌های اکشن ژاپنی و هنگ کنگی ایفا کرده بود، شناخته شد. او پیش از این به دلیل بازی فوق‌العاده خود در نمایش «شاه لیر» که اقتباسی از رمانی به همین نام بود، توانست در سال ۲۰۰۲ و به دلیل «مشارکت در ترویج فرهنگ بریتانیایی در کشور ژاپن، از طریق اجرا در تولیدی مشترک این دو کشور از رمان مشهور شکسپیر»، موفق به عضویت افتخاری در ستاد «فرمان پادشاهی بریتانیا» نائل شود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات