فصل چهارم سریال The Bear چه زمانی پخش می‌شود؟

جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
کارمی و سیدنی در مقابل رستوران سریال the bear
به‌نظر می‌رسد فصل جدید سریال The Bear در سال ۲۰۲۵ به روی آنتن خواهد رفت.
تبلیغات

حدود یک ماه از پخش فصل سوم سریال The Bear گذشته است و اکنون جان لندگراف، مدیر شبکه FX به زمان احتمالی انتشار فصل چهارم سریال خرس اشاره کرده است. طی مصاحبه با ورایتی، لندگراف تایید کرد با اینکه برای آن‌ها امکان فیلم‌برداری پشت سر هم فصل سوم و چهارم میسر نیست اما همچنان امیدوار هستند فصل جدید در سال ۲۰۲۵ پخش شود؛ او در ادامه افزود:

«چون همه بازیگران در حال حاضر مشغول پروژه‌های سینمایی خود هستند، نمی‌توانستیم [سریال] را زودتر برگردانیم. ما سریال را با بازیگران بزرگی شروع کردیم و حالا تیمی از ستارگان سینما را در اختیار داریم؛ آن‌ها مجبور هستند تعهدات دیگر خود را انجام دهند و البته ما هنوز کل فیلمنامه را ندیده‌ایم؛ درواقع بیشتر آن آماده شده اما نه همه آن. نکته مورد علاقه من در مورد The Bear که قبلا در مورد تلویزیون هم دوست داشتم این است که هر سال این احساس را به ما می‌دهد که برمی‌گردد.»

سیدنی و کارمی در سریال The Bear

لندگراف در این‌باره توضیح داد: «وقتی [سریالی] را دوست داشتید و با آن تجربه‌ای را شکل دادید همیشه منتظر بودید تا همان زمان همیشگی از سال، دوباره برگردد. اکنون اما فقط مدت زمان کوتاهی را با یک نمایش سپری می‌کنید زیرا دیگر سریال‌هایی با مثلا ۲۲ قسمت که شاید ۳۰ هفته پخش می‌شد نداریم؛ در حال حاضر حتی تعداد کمی از سریال‌ها به‌صورت سالانه باز می‌گردند.

بنابراین من به‌شدت به تيم The Bear افتخار می‌کنم و از آن‌ها ممنون هستم که خود را وقف سریال کرده‌اند؛ با اینکه در جاهای دیگر مشغول بوده‌اند اما برای بازگرداندن سریال در هر سال تلاش کرده‌اند. [درنهایت] نمی‌توانم با اطمینان بگویم اما حدس من این است باز هم در سال آینده [سریال] در همان بازه (ژوئن-خرداد) برمی‌گردد.»

سخنان مدیر شبکه FX در حالی بیان می‌شود که سریال The Bear به‌تازگی نامزد ۲۳ جایزه امی شده است؛ از جمله این نامزدی‌ها می‌توان به بهترين سریال کمدی، بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک سریال کمدی برای جرمی آلن وایت و بهترین بازیگر نقش اول زن در یک سریال کمدی برای آیو ادبیری اشاره کرد. همچنین همانند دو فصل اول، فصل سوم The Bear در جلب نظرات درخشان عمل کرده و تحسین منتقدان را برانگیخته است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات