سریال هیلو پس از دو فصل لغو شد

جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
ظاهر مستر چیف در سریال Halo
شبکه پارامونت پلاس از لغو سریال Halo پس از دو فصل خبر داد، اما امیدوار به یافتن شریک جدیدی برای ادامه این نمایش است.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که پارامونت پلاس سریال Halo (هیلو) را پس از دو فصل لغو کرد. این شبکه پس از پخش فصل دوم هیلو در ماه فوریه ۲۰۲۴ تصمیم به لغو این نمایش گرفت. رسانه ددلاین گزارش داد که ایکس باکس، ۳۴۳ اینداستریز و بخش تلویزیونی اَمبلین امیدوار به یافتن شریک جدیدی برای ادامه سریال هستند.

یکی از سخن‌گوهای شبکه پارامونت پلاس در بیانیه جدیدی اظهار داشت: «به این سریال بلندپروازنه بسیار افتخار می‌کنیم و از شرکای خود در ایکس باکس، استودیو 343Industries و شرکت Amblin Television درکنار دیوید وینر، شورانر و تهیه‌کننده اجرایی [سریال Halo]، تهیه‌کنندگان اجرایی، تمام بازیگرها به‌ویژه پابلو شرایبر، بازیگر نقش مستر چیف و همه عوامل تولید به‌خاطر کارهای کم‌نظیرشان کمال تشکر را داریم. برای همه آرزوی بهترین‌ها را در آینده داریم.»

۳۴۳ اینداستریز گفت: «از صمیم قلب از میلیون‌ها طرفداری قدردانی می‌کنیم که باعث تبدیل مجموعه Halo به موفقیتی جهانی شدند و کماکان متعهد به گسترش جهان هیلو به‌روش‌های مختلف در آینده خواهیم بود. از شرکت‌های پارامونت و اَمبلین به‌خاطر همکاری آن‌ها برای نمایش دنیای علمی-تخیلی گسترده‌مان به بیننده‌های سراسر جهان سپاسگزاریم.»

پابلو شرایبر در نقش مستر چیف، جن تیلور در نقش کورتانا، ناتاشا مک‌الهون در نقش دکتر کاترین هالزی، چارلی مورفی در نقش مکی، شبانه اعظمی در نقش مارگارت پاراگونسکی، بوکیم وودبین در نقش سورن-۰۶۶، یرین ها در نقش کوان ها، پارانگوسکی در نقش مدیر ONI، الیوی گری در نقش میراندا کیز، کیت کندی در نقش کای-۱۲۵، ناتاشا کولزاک در نقش ریز-۰۲۸، بنتلی کالو در نقش واناک-۱۳۴ و دنی ساپانی در نقش کاپیتان جیکوب کیز از بازیگران سریال هیلو بودند.

سریال Halo به ماجرای درگیری حماسی بین بشریت و یک تهدید بیگانه با نام Covenant در قرن ۲۶ می‌پردازد. استیون اسپیلبرگ، کیکی ولفکیل، جاستین فالوی، داریل فرانک، استیون کین و کایل کیلن به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی این سریال فعالیت داشتند. شرکت پارامونت پیش از شروع فصل اول هیلو تصمیم به تمدید این نمایش برای فصل دوم گرفت.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات