آمازون: فصل دوم سریال Fallout جلوتر از برنامه ریزی‌ها پیش می‌رود

شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
والپییپر فصل اول سریال Fallout
رئیس بخش تلویزیون آمازون در مصاحبه اخیر خود درباره وضعیت پیشرفت پروژه فصل دوم سریال Fallout و انتظارات برای ادامه‌ی سریال اظهارنظر کرد.
تبلیغات

طبیعتاً افراد زیادی وجود دارند که بی صبرانه منتظر ادامه سریال Fallout هستند. سریالی که کیفیت آن با نامزد شدن برای دریافت ۱۷ جایزه امی به اثبات رسید. اما این روزها که حداقل یکی دو سالی بین دو فصل سریال‌های رده بالای تلویزیونی فاصله می‌افتد، خیلی از طرفداران انتظار داشتند که زمان زیادی تا انتشار فصل دوم سریال Fallout باقی مانده باشد. درحالی که به نظر می‌رسد این فاصله در این حد هم طولانی نخواهد شد.

آمازون که با اطلاع از پتانسیل‌های این مجموعه سعی دارد تا از استقبال مخاطبان حداکثر استفاده را ببرد، این پروژه را در اولویت قرار داده است و به نظر می‌رسد که کار روی آن به خوبی پیش می‌رود. در این راستا، ورنان سندرز، رئیس بخش تلویزیون آمازون در مصاحبه با Variety اظهار داشت که فیلمنامه‌ی فصل دوم به‌طور کامل نگارش شده است و کارها جلوتر از برنامه‌ریزی‌ها پیش می‌رود.

«ما خوش شانس بودیم که چشم انداز این سریال در تمام این مدت مشخص بود. من فکر می‌کنم که درحال حاضر از برنامه‌ریزی پیش افتادیم و می‌توانیم فصل دوم را زودتر از انتظار داشته باشیم. ما هنوز تاریخ دقیقی برای آن در نظر نداریم، اما حالا که فیلمنامه را به‌طور کامل در دست داریم فکر می‌کنم که طرفداران فصل اول واقعاً از سمت و سوی فصل دوم لذت ببرند.»

الا پورنل در نقش لوسی در والت 33 در سریال Fallout در حال تماشای دوستانش

خط داستانی سریال فال اوت، پیامدهای جنگ بزرگ سال ۲۰۷۷ را روایت می‌کند؛ یک تبادل هسته‌ای آخرالزمانی در تاریخ متناوب زمین که در آن پیشرفت‌های فناوری هسته‌ای پس از جنگ جهانی دوم، منجر به ظهور یک جامعه جدید در دنیای آینده و متعاقب آن، جنگ منابع شد. تعداد خیلی زیادی از بازمانده‌ها به پناهگاه‌هایی پناه بردند که با نام «والتز» شناخته می‌شود. همگی تصور می‌کنند که زندگی در این والت‌ها امن است اما غافل از اینکه چه بلاهایی ممکن است سر آن‌ها بیاید؛ اینکه چه سرنوشتی ممکن است در انتظار آن‌ها باشد. دختر جوانی به نام لوسی خانه‌ی خود را در والت ۳۳ رها می‌کند تا به سرزمین بایر و بسیار خطرناک لس آنجلس برود.

سریال Fallout در یک بازه زمانی ۱۶ روزه به پربیننده‌ترین نمایش آمازون پرایم در بین گروه سنی ۱۸ تا ۳۴ سال تبدیل شد. این اقتباس تلویزیونی توجه بیننده‌های زیادی را در انگلستان، فرانسه و برزیل جلب کرد و ۶۰ درصد بیننده‌های این نمایش از خارج آمریکا به تماشای فال‌اوت نشستند. شرکت آمازون یک هفته پس از پخش این سریال اعلام کرد که به تولید فصل دوم چراغ سبز نشان داد.

گمانه زنی‌ها برای احتمال انتشار فصل دوم سریال در سال ۲۰۲۵ کمی نامحتمل به نظر می‌رسد اما می‌توان اوایل سال ۲۰۲۶ را برای این منظور منطقی دانست.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات