یک فیلم سینمایی با اقتباس از سریال ۲۴ ساخته می شود

شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
کاور سریال 24 با حضور کیفر ساترلند
فیلم جدیدی با اقتباس از سریال ۲۴ در استودیوهای قرن بیستم و به تهیه‌کنندگی برایان گریزر در مرحله پیش‌تولید قرار گرفت.
تبلیغات

به گزارش رسانه Variety یک فیلم جدید با اقتباس از سریال تلویزیونی محبوب «۲۴» قرار است در استودیوهای قرن بیستم تولید شود. آقای برایان گریزر، هم‌بنیانگذار استودیو Imagine Entertainment، که اخیرا در یکی از برنامه‌های شبکه MSNBC حضور داشت خبر تولید این فیلم را اعلام کرد.

او در این برنامه گفت:«استودیو Imagine همیشه در جایی که احتمال زیادی می‌رود تا پروژه بتواند به موفقیت در سینماها برسد، حضور دارد. این پروژه بزرگی برای ما است. ما در طول ۳۰ سال توانستیم بیش از ۱۰۰ محصول و برند جدید خلق کنیم. از عنوان Backdraft تا الان و پروژه ۲۴ که قرار است با روشی بسیار جذاب با استودیوهای فاکس و دیزنی تولید شود.»

گریزر همچنین درباره رویکرد فعلی هالیوود به انتخاب مجموعه‌هایی با برندهای شناخته شده و محبوب اینطور اضافه کرد:«این ساختار مربوط به دهه ۹۰ و ۲۰۰۰ میلادی به تازگی خیلی مهم شده است چون شبکه‌های استریم و حتی استودیوهایی که از ریسک کردن خوششان نمی‌آید، خیلی زیاد شده‌اند.»

سریال 24

سریال اصلی ۲۴ توسط جوئل سرنو و رابرت کوچران برای استودیو فاکس ساخته شد و در ۹ فصل از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۴ پخش شد و یک فیلم اقتباسی نیز به Redemption از آن ساخته و در سال ۲۰۰۸ اکران شد. آقای کیفر ساترلند در نقش جک باوئر، یک مامور از نهاد دولتی و خیالی ضد تروریستی به نام CTU، به عنوان نقش اصلی در این سریال ایفای نقش کرد. هر فصل از این سریال، ۲۴ ساعت از دنیای واقعی را به تصویر می‌کشد.

این سریال در دوران پخش خود توانست ۶۸ بار نامزد جایزه امی شود و در ۲۰ مورد آن را برنده شود که شامل جایزه بهترین سریال درام و بهترین نقش اصلی برای آقای ساترلند در سال ۲۰۰۶ بود. در حال حاضر هیچ جزئیات بیشتری از داستان این فیلم یا حضور دوباره آقای ساترلند به عنوان نقش اصلی در دست نیست و استودیوهای قرن بیستم نیز از نظر دادن درباره این موضوع خودداری کرده‌اند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات