صداپیشه موانا: انیمیشن Moana 2 متفاوت‌تر از قسمت اول است

شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
موآنا بزرگ شده در انیمیشن Moana 2
آولی کراوالیو، صداپیشه موانا از چالش‌های صداپیشگی دوباره در این شخصیت در انیمیشن Moana 2 گفته است.
تبلیغات

در جریان یک مصاحبه که اخیرا انجام شد، آولی کراوالیو، صداپیشه موانا کار در انیمیشن Moana 2 را به‌دلیل اینکه شخصیت دلخواه کودکی او بوده است، یک تجربه کاملا متفاوت توصیف کرد. علاوه‌بر صداپیشگی، او به‌عنوان یکی از تهیه‌کنندگان فیلم Moana نیز با دیزنی همکار می‌کند.

او درباره موانا می‌گوید: «او در حال رشد است و حالا حتی بیشتر از قبل در حال تلاش است. جایگاه ضبط واقعا جای خوشحال کننده‌ای برای من است و من بسیار شکرگزارم که توانستم به این شخصیت آشنا برگردم و آن را در ماجراجویی کاملا متفاوتش همراهی کنم.»

پرنسس موانا در انیمیشن Moana

موانا ۲ به کارگردانی و نویسندگی دیوید جی. دریک جونیور و با بازگشت کراوالیو و دواین جانسون به‌عنوان صداپیشگان موانا و مائویی ساخته می‌شود. انیمیشن Moana که توسط ران کلمنتس و جان ماسکر تولید شده بود نه‌تنها یک موفقیت کامل تجاری بود و توانست بیش از ۶۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد بلکه توانست نظر منتقدان را نیز جلب کند و نامزد دو جایزه اسکار در بخش‌های بهترین انیمیشن و بهترین موسیقی متن شود.

طبق خلاصه داستان انیمیشن Moana 2: «این انیمیشن موانا و مائویی را سه سال پس از اتفاقات نسخه اصلی به یکدیگر می‌رساند. موانا در پی تماس غیرمنتظره این نیاکان راه‌بلد خود باید سفرش را به دریاهای پرخطر و ناتمام اقیانوسیه آغاز کند و با ماجراجویی‌هایی که ابدا شباهتی به هیچ چیز دیگری که او قبلا تجربه کرده ندارد، مواجه شود.»

انیمیشن Moana 2 قرار است در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۲۴ (۷ آذر ۱۴۰۳) اکران شود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات