تاریخ پخش سریال Superman and Lois با انتشار یک پوستر مشخص شد

شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
گردهم‌آیی خانواده کنت برای حل مشکل دنیا در سریال Superman and Lois
شبکه CW با انتشار یک پوستر تاریخ شروع پخش فصل چهارم و پایانی سریال Superman and Lois را اعلام کرده است.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل پایانی سریال سوپرمن و لوییس مشخص شده است. شبکه CW اعلام کرد که پخش فصل چهارم و پایانی سریال Superman and Lois از تاریخ ۱۷ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۶ مهر ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد. همچنین اولین پوستر فصل پایانی سریال سوپرمن و لوییس منتشر شده است که در آن شاهد شنل سوپرمن در خارج از جو زمین هستیم که آسیب دیده است و در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

اولین پوستر فصل چهارم و پایانی سریال Superman and Lois

تایلر هوچلین، الیزابت تولوچ، جوردن الساس، الکس گارفین، اریک والدز، وله پارک، آدام راینر، اینی ناوارته، دیلن والش و امانوئل چریکی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Superman and Lois حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین مانند سه فصل گذشته، تاد هلبینگ و گرگ برلانتی وظیفه ساخت فصل چهارم و پایانی سریال سوپرمن و لوییس را نیز بر عهده دارند. این سریال دید متفاوتی از زندگی سوپرمن را دنبال می‌کند که در آن صاحب دو پسر شده است و باید با مشکلات خانوادگی و همزمان نجات دنیا دست‌وپنجه نرم کند.

فصل چهارم و پایانی سریال Superman and Lois در ۱۰ قسمت تولید شده است. همچنین طرفداران سوپرمن می‌توانند منتظر فیلم جدید این ابرقهرمان محبوب با بازی دیوید کورنسوت باشند. فیلم Superman قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود. جیمز گان، کارگردان سه‌گانه فیلم نگهبانان کهکشان و فیلم The Suicide Squad به‌همراه رئیس دی سی استودیو، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم سوپرمن را بر عهده دارد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات