تاریخ پخش سریال سنا، قهرمان سابق فرمول یک با انتشار یک پوستر تایید شد

شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
آیرتون سنا در ماشین فرمول یک در سریال Senna
شبکه نتفیلکس با انتشار یک پوستر تاریخ پخش سریال Senna را که براساس قهرمان سابق فرمول یک ساخته می‌شود تایید و اعلام کرده است.
تبلیغات

نتفلیکس در حال ساخت سریالی محدود براساس زندگی آیرتون سنا، قهرمان فقید و سابق فرمول یک است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش این سریال مشخص شده است. نتفلیکس اعلام کرد که سریال Senna در تاریخ ۲۹ نوامبر ۲۰۲۴ (۹ آذر ۱۴۰۳) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. در همین رابطه اولین پوستر رسمی سریال سنا هم منتشر شده است که در آن شاهد نقش بستن آیرتون سنا هستیم که در حال قدم زدن در پیست فرمول یک است:

اولین پوستر سریال Senna شبکه نتفلیکس

سریال Senna در ۶ قسمت تولید شده است که به داستان آیرتون سنا در مسیر قهرمانی سه دوره فرمول یک تا غلبه بر شادی‌ها و غم‌ها تا بررسی شخصیت و روابط او خواهد پرداخت. نقطه شروع سریال آغاز دوران حرفه‌ای اتومبیلرانی او خواهد بود؛ زمانی‌که سنا از برزیل به انگلستان برای رقابت در فرمول یک نقل مکان کرد تا اینکه او در تصادفی غم‌انگیز و دلخراش در پیست ایمولا ایتالیا در جریان مسابقه جایزه بزرگ سن مارینو جان خود را از دست داد و جامعه مسابقات قهرمانی فرمول یک را شوکه و عزادار کرد.

گابریل لئونه در نقش آیرتون سنا، کایا اسکودلاریو، آلیس وگمن، پاملا تومه، جولیا فوتی، کامیلا ماردیلا، سوزانا ریبیرو، مارکو ریکا، نیکولاس کروز، گابریل لوکارد، یوناس هنریکس و استیون مکینتاش از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Senna حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تایس فالکائو وظیفه نوشتن فیلمنامه و ویسنته آموریم و ژولیا رزنده وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال سنا را بر عهده داشته‌اند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات