بازیگر نقش غافلگیرکننده فیلم Deadpool and Wolverine از بازگشت خود می‌گوید

شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
هیو جکمن در نقش ولورین در حال دویدن در فیلم Deadpool and Wolverine
به‌تازگی حضور بازیگر دیگری در فیلم Deadpool and Wolverine تایید شده و او به این بازگشت واکنش نشان داده است.
تبلیغات

ادامه خبر ممکن است بخشی از داستان فیلم Deadpool and Wolverine را فاش کند.

.

.

.

مارول استودیو به‌تازگی تریلر جدید و نهایی فیلم ددپول و ولورین را منتشر کرده است که در طول تریلر شاهد تایید بازگشت دافنه کین برای نقش لارا//X-23 بودیم. کین پیش از این نقش ایکس-۲۳ را در فیلم Logan بازی کرده بود و حالا پس از ۷ سال برای این نقش بازگشته است. اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، او به این بازگشت واکنش نشان داده است. دافنه کین در مصاحبه اخیر خود گفت که او راز بازگشت خود در فیلم Deadpool and Wolverine را با الهام از دروغ اندرو گارفیلد در مورد فیلم Spider-Man: No Way Home حفظ کرده است.

دافنه کین در نقش لارا در فیلم Deadpool and Wolverine

کین در مصاحبه با EW گفت اندرو گارفیلد منبع الهام او بوده و او استاد این چیزها است. اگرچه ولورین با بازی هیو جکمن همان نسخه فیلم Logan نیست و او یک نسخه دیگر از این شخصیت است، اما کین نقش همان نسخه فیلم لوگان را بازی کرده است. کین اضافه کرد:

«بازگشت به این نقش و اینکه او اکنون یک بزرگسال است، فوق‌العاده بود. حالا او بیشتر خشمی که والیدنش را داشتند، متوجه می‌شود و با خود آن را دارد. من متوجه شدم که لارا در فیلم Logan همزمان صاحب پدر شد و آن را از دست داد. حالا متوجه می‌شویم که او می‌داند چگونه تشکر کند و چقدر پدرش برای او ارزش دارد.»

با اینکه لارا اکنون بزرگ‌تر شده است، اما به این معنی نیست که او از مبارزه دست کشیده است. به‌گفته کین، لارا هنوز جنگنده و خشن است. کین گفت: «من اینگونه او را دوباره پیدا کردم. خیلی دنبالش نگشتم و او فقط در من وجود داشت. اولین کاری که برای ددپول انجام دادم تنها تمرین بدلکاری قبل فیلمبرداری هر صحنه بود و من لباس را پوشیدم و گفتم اون برگشته.»

فیلم Deadpool and Wolverine برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۵ مرداد) برنامه‌ریزی شده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات