فصل پنجم و پایانی سریال The Boys چه زمانی پخش می‌شود؟

یک‌شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
بوچر در پوستر فصل چهارم سریال The Boys
کارل اربن، بازیگر نقش بوچر به‌تازگی زمان حدودی تاریخ پخش فصل پنجم و پایانی سریال The Boys را تایید و اعلام کرده است.
تبلیغات

پخش فصل چهارم سریال بویز هفته گذشته به پایان رسید و حالا این سریال تنها یک فصل دیگر تا پایان خود دارد، اما در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان حدودی تاریخ پخش سریال پسرها مشخص شده است. کارل اربن، بازیگر نقش بوچر به‌تازگی پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است که در آن تایید کرد که فصل پنجم و پایانی سریال The Boys حدود دو سال دیگر که سال ۲۰۲۶ باشد، از شبکه آمازون پرایم پخش خواهد شد.

البته این موضوع غافلگیر کننده نیست؛ چرا که پیش از این تایید شده بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پایانی سریال بویز از پاییز امسال آغاز خواهد شد و از آنجایی‌که فصل دوم سریال Gen V در سال ۲۰۲۵ پخش می‌شود، کمی بعید بود که فصل پنجم و پایانی سریال The Boys هم در سال ۲۰۲۵ از آمازون پخش شود. در هر حال در زودترین حالت می‌توان در تابستان سال ۲۰۲۶ منتظر پخش فصل پنجم و پایانی سریال پسران باشیم که در ۸ قسمت تولید خواهد شد.

کارل اربن، آنتونی استار، جک کواید، لاز آلونسو، ارین موریارتی، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، کامرون کرووتی، جسی آشر، چیس کرافورد، کلودیا دومیت، کولبی مینیفی، والری کری، جفری دین مورگان، سایمون پگ و سوزان هیوارد، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال The Boys حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه فصل گذشته، اریک کریپک، اوان گلدبرگ و سث روگن، وظیفه ساخت فصل چهارم سریال بویز را نیز بر عهده دارند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات