چرا انتشار فیلم The Old Guard 2 به تعویق افتاده است؟

یک‌شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
شارلیز ترون در تلاش برای بقا در فیلم The Old Guard
شارلیز ترون، بازیگر برنده جایزه اسکار، می‌گوید که فیلم مورد انتظار The Old Guard 2 به‌زودی منتشر خواهد شد.
تبلیغات

فیلم The Old Guard در سال ۲۰۲۰ از سرویس نتفلیکس پخش شد و داستان تیمی از مزدوران را در یک مأموریت انتقام‌جویانه روایت کرد. شارلیز ترون، کیکی لین، ماتیاس شونارتس، مروان کنزاری، لوکا مارینلی، ورونیکا نگو و چیوتل اجیوفور در این فیلم به کارگردانی جینا پرینس‌بیتوود بازی کردند.

تمامی این بازیگران در فیلم The Old Guard 2 نیز حضور دارند و اوما ترمن و هنری گلدینگ هم به آن‌ها پیوسته‌اند. فیلم‌برداری این پروژه از ژوئن تا سپتامبر ۲۰۲۲ (خرداد تا شهریور ۱۴۰۱) ادامه داشت؛ بنابراین عجیب است که نتفلیکس هنوز تاریخ انتشار آن را اعلام نکرده است.

در گفت‌وگو با رسانه ورایتی، شارلیز ترون اظهار داشت که تغییر در مدیریت اجرایی نتفلیکس باعث تأخیر این فیلم شده و اعتصاب بازیگران و نویسندگان نیز نقش مهمی در این موضوع داشته است. در ادامه می‌توانید قسمت‌هایی از مصاحبه شارلیز ترون را مطالعه کنید: «نتفلیکس تغییرات زیادی را تجربه کرد و ما نیز درگیر آن شدیم. فرایند پساتولید فیلم پنج هفته متوقف شد و آن‌ها با مشکلات زیادی دست‌و‌پنجه نرم می‌کردند؛ بنابراین من کاملا درکشان می‌کنم. درنهایت دوباره کار را آغاز کردیم و من در حال حاضر اشتیاق بسیار زیادی دارم. این فیلم برای ما بسیار مهم است و همگی آن را دوست داریم.»

فیلم The Old Guard در چهار هفته اول ۷۲ میلیون‌بار دیده شد. شارلیز ترون همچنین برای بازی در فیلم جدید نتفلیکس به نام Apex انتخاب شده است که توسط بالتاسار کورماکور کارگردانی می‌شود. داستان این فیلم درباره یک کوه‌نورد است که توسط افراد ناشناسی تعقیب می‌شود و باید خود را نجات دهد.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات