فیلمبرداری فیلم عیسی مسیح مارتین اسکورسیزی به‌زودی آغاز می شود

دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
مارتین اسکورسیزی و اندرو گارفیلد در صحنه فیلم Silence
فیلم‌برداری فیلم جدید مارتین اسکورسیزی درباره زندگی عیسی مسیح در پاییز امسال و با حضور اندرو گارفیلد آغاز می‌شود.
تبلیغات

به گزارش رسانه World of Reel، فیلم زندگی عیسی مسیح به کارگردانی مارتین اسکورسیزی نه‌تنها قرار است سرانجام ساخته شود و جلوی دوربین برود، بلکه فیلم‌برداری آن نیز در پاییز و احتمالا ماه اکتبر (مهر-آبان) آغاز می‌شود.

این گزارش گفته است که می‌تواند حضور اندرو گارفیلد را که قبلا هم در فیلم Silence با اسکورسیزی همکاری کرده بود در این پروژه تایید کند و این فیلم را تبدیل به دومین پروژه اقتباسی از رمان‌های شوساکو اندو کند که این دو با همکاری یکدیگر ساخته‌اند.

مایلز تایلر که قبلا گفته شده بود در این پروژه حضور داشته باشد اکنون حضور او در این فیلم مشخص نیست. مدت زمان این فیلم سینمایی حداقل ۸۰ دقیقه پیش‌بینی شده است و رویدادهای آن در زمان حال اتفاق می‌افتد. این کارگردان قبلا گفته بود: «تمرکز این فیلم روی هسته آموزشی مسیح در سیر اصول و به دور از مذهب است.»

مارتین اسکورسیزی

همچنین انتظار می‌رود که این فیلم از روایت مستقیم یا مستندگونه بهره نبرد و ترکیبی از تکنیک‌های مختلف روایتگری را برای در دسترس‌تر ساختن داستان مسیح و دور شدن از مسئولیت‌های او در ساخت چهارچوب دین استفاده کند.

به زبان ساده این فیلم قرار است درباره واقعیت مسیح باشد نه افسانه‌هایی که راجع‌به او است. نویسندگی این اثر برعهده مارتین اسکورسیزی و کنت جونز، منتقد و فیلمساز باشد.

تولید این فیلم در کشورهای ایتالیا، مصر و کرانه باختری دنبال می‌شود و یکی از کم هزینه‌ترین پروژه‌های اسکورسیزی در سال‌های اخیر به حساب می‌آید. اسکورسیزی در حال حاضر مشغول فیلم‌برداری یک مستند تاریخی درباره کشتی‌های غرق شده در سیسیلی ایتالیا نیز است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات