ساخت سریال Nova توسط مارول تایید شد | اعلام زمان حدودی پخش

دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
ارتش نوا کورپس در دنیای کمیک مارول
کوین فایگی، رئیس مارول استودیو به‌صورت رسمی ساخت سریالی براساس شخصیت نوا را تایید کرد، اما زمان زیادی تا پخش سریال باقی‌مانده است.
تبلیغات

مدتی می‌شود که شایعات ساخت فیلم یا سریالی براساس شخصیت نوا شنیده می‌شود و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام ساخت این پروژه تایید شده است. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در جریان تور مطبوعاتی فیلم Deadpool and Wolverine و در جریان مصاحبه با Comicbook تایید کرد که سریال Nova در دست ساخت است. همچنین او تایید کرد که سریال نوا براساس شخصیت ریچارد رایدر خواهد بود، اما خبر بد این است که تا ۳ تا ۴ سال دیگر نباید منتظر تولید و پخش این سریال باشیم.

کوین فایگی با کلاهی با طرح لوگو فیلم Deadpool 3 در Saturn Awards

البته فایگی تایید کرد که پروژه نوا درواقع یک سریال خواهد بود که انتظار می‌رود از شبکه دیزنی پلاس پخش شود، اما اکنون اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و به‌نظر می‌رسد که نباید منتظر انتشار اطلاعاتی از آن در کامیک کان سن دیگو نیز باشیم و بخشی از برنامه‌های مارول در این رویداد نخواهد بود. پیش از این شایعه شده بود که صابر پیرزاده، نویسنده قسمت سوم و چهارم سریال Moon Knight برای نوشتن فیلمنامه‌ای براساس شخصیت نوا استخدام شده است.

شخصیت نوا توسط مارو ولفمن و جان رومیتا سنیور خلق و برای اولین‌بار در سال ۱۹۷۶ و در شماره اول The Man Called Nova معرفی شد. ریچارد رایدر شخصیت اصلی مجموعه نوا است که یک انسان اهل زمین است و عضو گروه‌های مختلف دنیای مارول مثل Nova Corps، نگهبانان کهکشان، مدافعان و Secret Avengers بوده است. همچنین سم الکساندر دومین نوا دنیای کمیک مارول است که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۱ معرفی شد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات