Twisters رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه فیلم های فاجعه‌ای را شکست

دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
پوستر فیلم Twisters
فیلم Twisters با ثبت سومین افتتاحیه بزرگ سال ۲۰۲۴ توانست با رکوردشکنی کار خود را در گیشه و فراتر از پیش‌بینی‌ها آغاز کند.
تبلیغات

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم Twister با رکوردشکنی در گیشه آغاز کرده است. فیلم Twisters در سه روز اول اکران خود موفق شد ۸۰.۵ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی فروش کند که بسیار بهتر از پیش‌بینی اولیه است که گفته می‌شد در این سه روز، فیلم گردبادها حدود ۷۴.۶ میلیون دلار خواهد فروخت. فیلم Twisters که در ۴۱۵۱ سالن سینما نمایش داده شده است توانست رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه یک فیلم فاجعه‌ای را نیز بشکند.

این رکورد پیش از این به فیلم The Day After Tomorrow به کارگردانی رولاند امریش محصول سال ۲۰۰۴ تعلق داشت. همچنین فیلم گردبادها سینمااسکور A- را از تماشاگران دریافت کرده است که می‌تواند نشانه خوبی برای حفظ فروش فیلم باشد. علاوه‌براین، فیلم Twisters توانست پس از انیمیشن Inside Out 2 و فیلم Dune Part 2 سومین افتتاحیه بزرگ سال ۲۰۲۴ را ینز تجربه کند و بالاتر از فیلم Godzilla x Kong: The New Empire قرار بگیرد.

۳ بازیگر اصلی فیلم Twisters در حال نگاه کردن به گردبادی بزرگ

دنباله فیلم Twister همچنین ۴۲.۷ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی و در مجموع ۱۲۳.۲ میلیون دلار در گیشه جهانی در هفته اول اکران خود فروش کرده است. دیزی ادگار جونز، گلن پاول، آنتونی راموس، کرنان شیپکا، برندون پریا، مورا تیرنی و ساشا لین از جمله بازیگرانی هستند که فیلم Twisters حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم گردبادها داستان چند تعقیب‌کننده طوفان را دنبال می‌کند که در تلاش برای آزمایش یک سیستم هشدار آب و هوای آزمایشی، جان خود را به خطر می‌اندازند.

لی ایزاک چانگ، کارگردان فیلم Minari وظیفه کارگردانی فیلم Twisters را براساس فیلمنامه‌ای از مارک ال اسمیت، نویسنده فیلم The Midnight Sky و براساس داستانی از جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم تاپ گان: ماوریک بر عهده داشته است. فیلم Twister به کارگردانی یان ده بونت در سال ۱۹۹۶ اکران شد و این فیلم توانست مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار بگیرد و فیلم گردباد بیش از ۴۹۵.۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات