درجه سنی فیلم Blade بزرگسال خواهد بود

سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
فن آرت بلید با بازی ماهرشالا علی
کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه جدید خود به در مورد تاخیرهای ریبوت فیلم Blade و درجه سنی آن صحبت کرده است.
تبلیغات

ریبوت فیلم Blade تاکنون با تغییرات زیادی مواجه شده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رئیس مارول استودیو به این موضوع واکنش نشان داده است. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در جریان تور مطبوعاتی فیلم Deadpool and Wolverine در مصاحبه با BlackTree TV در مورد فیلم بلید صحبت کرده است. او در این مصاحبه گفت که حفظ درجه سنی بزرگسال برای حفظ ماهیت ددپول در فیلم آن الزامی بود و او چنین تفکراتی در مورد فیلم Blade نیز دارد و به درجه سنی R در این فیلم اشاره کرده است.

فایگی گفت: «سال‌ها پیش چندین فیلم فوق‌العاده از بلید داشتیم که درجه سنی همه آن‌ها بزرگسال بود. بنابراین فکر می‌کنم که مانند ددپول، این موضوع بخشی از ذات شخصیت بلید است.» فایگی در مورد تاخیرهای فیلم Blade گفت: «طی دو سال گذشته بارها تلاش کردیم تا فیلم را بسازیم، اما مهم‌ترین چیز این بود که عجله نکنیم و مطمئن شویم که فیلمی مناسب و درست از بلید خواهیم ساخت.»

کوین فایگی در فرش قرمز فیلم Black Widow مارول

فیلم Blade اکنون قرار است در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۲۵ (۱۶ آبان ۱۴۰۴) اکران شود، اما باتوجه‌به برنامه مارول برای اکران ۲ تا ۳ فیلم در سال، احتمالا اکران آن تا سال ۲۰۲۶ عقب خواهد افتاد. مدتی پیش بود که مشخص شد يان ديمانج، کارگردان فیلم White Boy Rick که قرار بود ریبوت فیلم بلید را کارگردانی کند، رسما از این پروژه جدا شد و حالا مارول استودیو در حال جست‌وجو برای انتخاب کارگردان جدید است.

همچنین اریک پیرسون که روی فیلمنامه آثاری چون فیلم The Fantastic Four، فیلم Black Widow، فیلم Thunderbolts، فیلم Thor: Ragnarok و فیلم Godzilla vs. Kong کار کرده است در حال کار روی نسخه اخیر فیلمنامه فیلم Blade است که پیش از این مایکل گرین، نویسنده آثاری چون فیلم Logan و فیلم Blade Runner 2049 وظیفه بازنویسی فیلمنامه این فیلم را بر عهده گرفته بود.

در هر حال گفته می‌شود حضور پیرسون نکته مثبتی است، چرا که او در اکثر آثار مارول این پروژه‌ها را آماده شروع فیلم‌برداری می‌کند و در بیشتر آثار چنین نقشی را دارد. ماهرشالا علی در نقش نقش اریک بروکس ملقب به بلید، میا گاث و دلروی لیندو همچنان قرار است در فیلم Blade حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. همچنین بودجه فیلم Blade قرار است کمتر از ۱۰۰ میلیون دلار باشد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات