نام ریبوت فیلم Spawn مشخص شد

چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
شخصیت کمیک اسپاون Spawn
جیسون بلوم، مدیرعامل استودیو فیلمسازی بلوم هاوس فیلم جدید Spawn را اعلام کرد.
تبلیغات

جیسون بلوم بالاخره khl فیلم جدید Spawn را اعلام کرد. این فیلم حدود یک دهه پس از اینکه اعلام شد این مجموعه ریبوت می‌شود، ساخته شده و از آن زمان تا حالا تغییرات زیادی در بخش تولید و توسعه داشته است. زمان انتشار این فیلم هنوز مشخص نیست اما مدیرعامل استودیو بلوم‌هاوس گفته است که او و تیمش امیدوار هستند تا این فیلم را در سال ۲۰۲۵ روی پرده سینما اکران کنند.

بلوم در اکانت شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که ریبوت این مجموعه King Spawn نام دارد. اسکات سیلور نویسنده فیلم جوکر، مالکوم اسپلمن نویسنده سریال فالکون و وینتر سولجر و مت میکسون نویسندگان این فیلم هستند. جیمی فاکس قرار است در نقش ضدقهرمان این داستان به‌نام آلبرت فرانسیس سیمونز مشهور به AI در این فیلم ایفای نقش کند. جزئیات بیشتری درباره این فیلم سینمایی و بازیگرانی که قرار است در کنار جیمی فاکس بازی کنند منتشر نشده است.

صفحه اول فیلمنامه فیلم King SpawnKing Spawn

طبق خلاصه داستان منتشر شده از فیلم King Spawn: «توییچ ویلیامز، کارگاه دپارتمان پلیس نیویورک صحنه‌ی قتل‌های وحشتناکی را بررسی می‌کند که یک اسپاون فراطبیعی مرموز و به صورت پارتیزانی آن‌ها را مرتکب شده است.»

در جریان همایش سال گذشته کامیک کان در نیویورک، جیسون بلوم اعلام کرد که ریبوت اسپاون نسخه استودیو بلوم هاوس از این فیلم قهرمانی است. او در این‌باره گفت: «من قرار است امضای بلوم‌هاوس را پای این کار بزنم. این فیلم قرار است نسبت به بقیه فیلم‌های ابرقهرمانی متفاوت و خاص باشد. قرار است کاملا احساس کنید که این فیلم یک نسخه استودیو بلوم‌هاوس از این مجموعه است.»

فیلم Spawn اقتباسی از کمیکی با همین نام است که در سال ۱۹۹۲ توسط تاد مک‌فارلن منتشر شد. اولین فیلم اقتباسی از این کمیک در سال ۱۹۹۷ با بازی مایکل جای وایت در نقش اسپاون و به کارگردانی مارک دیپ اکران شد. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به جان لگیزامو، مارتین شین و ترسا رندل اشاره کرد. مک‌فارلن قرار بود کارگردان فیلم King Spawn باشد اما در نهایت منصرف شد. او همچنین قبل از اینکه سیلور، اسپلمن و میکسون نویسندگی فیلمنامه آن را آغاز کنند، پیش‌نویسی از آن را نوشته و آماده کرده بود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات