تریلر جدید فیلم Joker 2 ماجراجویی جوکر و هارلی کویین را نشان می‌دهد

چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
واکین فینیکس در نقش جوکر در ماشین پلیس در فیلم Joker: Folie à Deux
برادران وارنر تریلر جدید و رسمی فیلم Joker: Folie à Deux را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات این فیلم است.
تبلیغات

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Joker 2 منتشر شده است. برادران وارنر امروز تریلر جدید و رسمی فیلم Joker: Folie à Deux را منتشر کرد که در آن شاهد آشنایی آرتور فلک با هارلی کویین هستیم که در ادامه آن‌ها ماجراجویی مشترکی را آغاز خواهند کرد و شهر گاتهام را به آشوب خواهند کشید. آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا چیزی را که طرفداران آن‌ها می‌خواهند به آن‌ها تقدیم کنند و در طول تریلر شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات فیلم مثل بخش‌های موزیکال فیلم جوکر ۲ هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر را از یوتیوب تماشا کنید.

تریلر جدید فیلم Joker: Folie à Deux

واکین فینیکس در نقش جوکر، لیدی گاگا در نقش هارلی کویین، زازی بیتز در نقش سوفی داموند، برندن گلیسون، کاترین کینر،جیکوب لافلند و هری لاتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Joker: Folie à Deux حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تاد فیلیپس وظیفه کارگردانی فیلم جوکر 2 را بر عهده دارد و به‌همراه اسکات سیلور برای نوشتن فیلمنامه این فیلم بازگشته است. اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فیلم Joker 2 در دسترس نیست، اما گفته‌ می‌شود که بخش زیادی از اتفاقات فیلم در تیمارستان آرکام جریان دارد.

فیلم Joker: Folie à Deux برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر) برنامه‌ریزی شده است. مانند فیلم اول، فیلم جوکر 2 دارای درجه سنی بزرگسال خواهد بود. فیلم Joker به‌عنوان اولین فیلم یک میلیاردی با درجه سنی بزرگسال، توانست بیش از ۱/۰۷۴ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند. فیلم جوکر همچنین نامزد دریافت ۱۱ جایزه اسکار شد و توانست در دو بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد برای واکین فینیکس و بهترین موسیقی متن جایزه اسکار دریافت کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات