منتظر فیلم Eternals 2 نباشید

چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
جمع شدن اعضای تیم اترنالز در پوستر جدید فیلم Eternals
کوین فایگی،‌ رئیس مارول استودیو به‌تازگی اعلام کرد که در حال حاضر برنامه‌ای برای ساخت فیلم Eternals 2 وجود ندارد.
تبلیغات

پاییز ۲۰۲۱ فیلم Eternals روی پرده‌های سینما رفت و نتوانست نظر منتقدان را جلب کند و ضعیف‌ترین نقد یک فیلم دنیای سینمایی مارول را به خود اختصاص داد. فیلم اترنالز در مجموع بیش از ۴۰۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است و با توجه به پایان فیلم، بسیاری منتظر هستند تا ببینند دنباله این فیلم ساخته خواهد شد یا مارول آن را رها خواهد کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، طرفداران اترنالز نباید به‌زودی منتظر ساخت دنباله این فیلم باشند.

صحبت کوین فایگی با طرفداران مارول در حال بالا گرفتن دست خود

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه جدید خود در حاشیه تور مطبوعاتی فیلم Deadpool and Wolverine اعلام کرد که آن‌ها اکنون برنامه‌ای برای ساخت فیلم Eternals 2 ندارند. فایگی گفت: «برنامه‌ فوری برای ساخت فیلم Eternals 2 وجود ندارد. آن‌ها بخشی از MCU هستند و فکر می‌کنم در تریلری که اخیرا منتشر کردیم شاهد تصدیق یکی از صحنه‌های فیلم در این مجموعه باشید. در این صحنه چیزهای غول‌پیکر خاصی از اقیانوس بیرون آمدند.»

درواقع کوین فایگی به Celestial Tiamut اشاره می‌کند که شاهد نمایش آن در اولین تریلر فیلم Captain America: New World Order بودیم که ظاهرا بخش مهمی از اتفاقات این فیلم را تشکیل می‌دهد. ریچارد مدن، آنجلینا جولی، جما چان، کمیل نانجیانی، سلما هایک، لورن ریدلوف، برایان تایری هنری، لیا مک‌هیو، دان لی، بری کیوگن، کیت هرینگتون و هری استایلز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Eternals حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کلوئی ژائو که بیشتر برای کارگردانی فیلم The Rider و فیلم Nomadland شناخته می‌شود، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم اترنالز را بر عهده داشته است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات