تصاویر فصل دوم مردگان متحرک: دریل دیکسون؛ مواجهه با شیاطین دیرین

چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
آغاز ماجراجویی دریل دیکسون در پاریس در سریال The Walking Dead: Daryl Dixon
تصاویر جدیدی از فصل دوم سریال The Walking Dead: Daryl Dixon منتشر شد که شروع ماجراجویی دریل و کارول را نشان می‌دهد.
تبلیغات

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تصاویر جدیدی از فصل دوم سریال The Walking Dead: Daryl Dixon (مردگان متحرک: دریل دیکسون) منتشر شده است. این تصاویر دریل دیکسون با بازی نورمن ریدس و کارول پلتیه با نقش‌آفرینی ملیسا مک‌براید را نشان می‌دهند که یکی با عواقب تصمیماتش مواجه می‌شود و دیگری درصدد یافتن دوستش است. فصل دوم مردگان متحرک: دریل دیکسون در تاریخ ۸ مهر (۲۹ سپتامبر) پخش می‌شود.

کارول در تلاش برای یافتن دریل در فصل دوم سریال The Walking Dead: Daryl Dixon
مقابله دریل با دشمنان در سریال The Walking Dead: Daryl Dixon
موتورسواری کارول در سریال The Walking Dead: Daryl Dixon
مواجهه دریل با عواقب تصمیمات در فصل دوم سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

در خلاصه داستان فصل دوم سریال The Walking Dead: Daryl Dixon می‌خوانیم: «فصل دوم به‌سراغ وقایع پس از نخستین فصل می‌رود و ماجراهای دریل دیکسون و کارول پلتیه را دنبال می‌کند که هر دو با شیاطین دیرین روبه‌رو می‌شوند. درست زمانی‌که کارول برای یافتن دوستش می‌جنگد، دریل با عواقب تصمیم خود برای ماندن در فرانسه مواجه می‌شود. جنبش جنت شتاب می‌گیرد و گروه Pouvoir را در آستانه جنگی خشونت‌آمیز با اتحادیه امید قرار می‌دهد.»

سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون براساس مجموعه کمیک‌هایی با همین نام از رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته می‌شود. دیوید زابل به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی و نورمن ریداس، اسکات ام. گیمپل، گرگ نیکترو، برایان باکرات، آنجلا کانگ و دنیل پریسوال به‌عنوان تهیه‌کننده پروژه فعالیت می‌کنند. کلمانس پوئزی، آدام ناگایتیس، آن چریر، اریک ابوآنی، لایکا بلان فرانکارد، رومن لوی، و لوئیس پوچ سیگلیوزی نیز در این سریال بازی می‌کنند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات