کوین فایگی: امکان فیلم مشترک مارول و دی سی وجود دارد

پنج‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
کوین فایگی در فرش قرمز فیلم Black Widow مارول
کوین فایگی، رئیس استودیو مارول با کمی احتیاط و روزنه‌هایی از امید به ایده کراس‌اور مارول و دی سی چراغ سبز نشان داد.
تبلیغات

کوین فایگی، رئیس استودیو مارول در مصاحبه با رسانه کولایدر در پاسخ به پرسشی درباره احتمال کراس‌اور مارول و دی‌سی به‌خصوص باتوجه‌به حضور جیمز گان، کارگردان فیلم نگهبانان کهکشان در سمت رئیس دی سی استودیو گفت: «گاهی اوقات به آن فکر می‌کنم، همان‌طور که هر طرفدار کمیکی به آن فکر می‌کند.»

او در ادامه با اشاره به پیچیدگی‌ها و زمان‌بندی نامشخص این اتفاق گفت: «نمی‌دانم چه زمانی و چگونه این اتفاق می‌افتد اما ما بیشتر از آن صحبت کرده‌ایم که حالا بگوییم هیچ‌وقت! ما هرگز نمی‌گوییم هرگز. اما نه، فعلاً هیچ برنامه‌ای برای این کار وجود ندارد.»

فایگی با اشاره به تمرکز فعلی هر دو استودیو بر پروژه‌های خود گفت: «من عکس‌های خبرنگاران از صحنه فیلم‌برداری سوپرمن را دیدم و آن عالی به‌نظر می‌رسید. بنابراین آن‌ها روی سوپرمن تمرکز کرده‌اند و ما هم روی ددپول و ولورین تمرکز می‌کنیم.»

Marvel & DC Comics

بنابراین فعلاً انتظار رویارویی سوپرمن و بتمن با اسکارلت ویچ و چهار شگفت‌انگیز را نداشته باشید. البته این اتفاق در دنیای کمیک و در رویداد «دی‌سی در مقابل مارول» در سال ۱۹۹۶ رخ داده است. بااین‌حال شاید روزی رویای طرفداران به حقیقت تبدیل شود.

در حال حاضر مارول آماده اکران فیلم ددپول و ولورین با حضور رایان رینولدز و هیو جکمن می‌شود. فاز پنجم و ششم دنیای سینمایی مارول نیز شامل فیلم‌های کاپیتان آمریکا: دنیای جدید، Thunderbolts و همینطور فیلم‌های جدید انتقام‌جویان که در سال‌های ۲۰۲۶ و ۲۰۲۷ روی پرده سینما می‌روند.

از سوی دیگر دی‌سی با اکران فیلم سوپرمن در سال ۲۰۲۵ اولین قدم‌های خود را برای ریبوت دنیای سینمایی DC برمی‌دارد. انیمیشن Creature Commandos نیز قرار است از این استودیو در اواخر ۲۰۲۴ پخش شود.

نظرات خود را با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات