تاریخ پخش فصل ششم و پایانی سریال What We Do in the Shadows اعلام شد

چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سریال What We Do in the Shadows
شبکه FX تاریخ شروع پخش فصل ششم و پایانی سریال What We Do in the Shadows را تایید و اعلام کرد.
تبلیغات

What We Do in the Shadows سریال محبوب شبکه FX است که توسط جامین کلمنت و براساس فیلمی به همین نام ساخته شده است. اولین فصل این سریال کمدی در سال ۲۰۱۹ پخش شد و قرار است در آینده نزدیک شاهد انتشار آخرین فصل آن باشیم.

براساس اطلاعات ددلاین، سه قسمت اول فصل ششم What We Do in the Shadows در تاریخ ۲۱ اکتبر ۲۰۲۴ (۳۰ مهر ۱۴۰۳) روی شبکه FX قرار خواهند گرفت و روز بعد در سرویس Hulu پخش خواهند شد. سپس قسمت‌های جدید به‌صورت هفتگی منتشر می‌شود. فصل ششم و پایانی سریال What We Do in the Shadows در مجموع شامل ۱۱ قسمت خواهد بود. ددلاین در توضیح فصل جدید می‌گوید:

«پس از مدت کوتاهی گیرمو به‌عنوان یک خون‌آشام تمام‌عیار در حال ارزیابی مجدد زندگی خود است. در همین حال خون‌آشام‌ها به واقعیتی تلخ پی می‌برند. آن‌ها می‌فهمند که در نیم‌قرن اخیر کار خاصی انجام نداده‌اند؛ به هیچ یک از اهداف خود نرسیده‌اند؛ رویایی را دنبال نکرده‌اند و حتی نتوانسته‌اند قسمتی از دنیا را فتح کنند. در فصل ششم ناندور، ناجا، لازلو، کالین و گیرمو از نیوهمپشایر بازدید می‌کنند؛ به مهمانی شام انسانی می‌روند و یک شیطان را احضار می‌کنند. همه در تلاش هستند تا جایگاه و هدف خود را در این دنیا بیابند.»

در سریال What We Do in the Shadows کیوان نواک در نقش ناندور، مت بری در نقش لازلو، ناتاشیا دمیتریو در نقش ناجا، هاروی گیلن در نقش گیرمو و مارک پروکش در نقش کالین رابینسون به ایفای نقش می‌پردازند. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات