تریلر فیلم ترساننده ۳؛ وحشت‌آفرینی آرت دلقک

پنج‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
وحشت‌آفرینی آرت دلقک در فیلم Terrifier 3
شرکت Cineverse نخستین تریلر فیلم Terrifier 3 را پخش کرد که افسارگسیختگی آرت دلقک در شب کریسمس را نشان می‌دهد.
تبلیغات

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت Cineverse نخستین تریلر فیلم Terrifier 3 (ترساننده ۳) به کارگردانی دیمین لئون را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این تریلر بازگشت دوباره آرت دلقک برای به خاک و خون کشیدن شهر مایلز کانتی در شب کریسمس را نشان می‌دهد. این قاتل در خیابان‌ها و خانه‌های شهر پرسه می‌زند تا آشوب دیگری به پا کند. فیلم ترساننده ۳ در تاریخ ۲۰ مهر ۱۴۰۳ (۱۱ اکتبر ۲۰۲۴) روی پرده سینما خواهد رفت.

دانلود ویدیو از آپارات

لورن لاورا، بازیگر فیلم Split (شکافته) در نقش سینا شاو، الیوت فولام، بازیگر Terrifier 2 (ترساننده ۲) در نقش جاناتان شاو، سامانتا اسکافیدی، بازیگر فیلم Terrifier (ترساننده) در نقش ویکتوریا هیس، دیوید هاوارد تورنتون، بازیگر سریال Gotham (گاتهام) در نقش آرت دلقک، کریس جریکو، بازیگر فیلم MacGruber (مک‌گروبر) در نقش برک و دنیل روبوک، بازیگر The Fugitive (فراری) در نقش بابانوئل از بازیگرانی به‌شمار می‌آیند که در فیلم Terrifier 3 بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان فیلم Terrifier 3 می‌خوانیم: «همان‌طور که ساکنان مایلز کانتی در شب کریسمس به خواب می‌روند، آرت دلقک هرج‌ومرج دیگری را به راه می‌اندازد.» دیمین لئون، کارگردان فیلم Stream (جویبار) و دو قسمت قبلی فیلم Terrifier، نه‌تنها سکان هدایت ترساننده ۳ را در دست داشت، بلکه به‌عنوان نویسنده این فیلم نیز فعالیت می‌کرد. همچنین مایکل لیوی، جیسون لیوی، جورج استیوبر و استیو دلا سالا وظیفه تهیه‌کنندگی پروژه را برعهده داشتند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات