مراحل فیلمبرداری فیلم The Fantastic Four با انتشار اولین تصاویر آغاز شد

جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
پوستر هنری فیلم The Fantastic Four
پدرو پاسکال با انتشار دو تصویر از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Fantastic Four خبر داده است.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ریبوت فیلم چهار شگفت انگیز یک گام به واقعیت نزدیک‌تر شد. پدرو پاسکال، بازیگر نقش آقای شگفت‌انگیز در دنیای سینمایی مارول با انتشار دو تصویر د اینستاگرام شخصی خود از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Fantastic Four در استودیو فیلمسازی پاین‌وود در لندن خبر داده است که انتظار می‌رود از روز دوشنبه فیلم‌برداری فیلم به شکل رسمی آغاز شود. در یک تصویر شاهد جمع شدن چهار بازیگر اصلی فیلم ملقب به چهار شگفت‌انگیز هستیم و در تصویر دیگر می‌توان مت شکمن را مشاهده کرد:

بازیگران اصلی فیلم The Fantastic Four در پشت صحنه تولید
مت شکمن در پشت صحنه فیلم The Fantastic Four

انتظار می‌رود مارول استودیو در پنل خود در کامیک کان سن دیگو تصاویر کوتاهی از پشت صحنه فیلم The Fantastic Four را نمایش دهد و گروهی انتظار دارند شاهد اولین نمایش رسمی اعضای گروه در لباس چهار شگفت‌انگیز باشیم. پیش از این کوین فایگی، رئیس مارول استودیو تایید کرده بود که اتفاقات فیلم The Fantastic Four در دهه ۶۰ میلادی جریان دارد و همچنین اتفاقات فیلم در یک دنیای دیگر جریان خواهد داشت.

پدرو پاسکال در نقش رید ریچاردز ملقب به آقای شگفت‌انگیز، ونسا کربی در نقش سو استورم ملقب به زن نامرئی، جوزف کوئین در نقش جانی استورم ملقب به هیومن تورچ، ابن ماس-بچراک در نقش بن گریم ملقب به تینگ، رالف اینسون در نقش گالاکتوس، جولیا گارنر در نقش شالا-بال ملقب به سیلور سرفر، پال والتر هاوزر، جان مالکوویچ و ناتاشا لیون از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم The Fantastic Four حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند.

فیلم The Fantastic Four در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۵ (۳ مرداد ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. مت شکمن، کارگردان سریال WandaVision وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم Fantastic Four را براساس فیلمنامه‌ای از جاش فریدمن، نویسنده فیلم Avatar: The Way of Water بر عهده دارد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات