تریلر جدید انیمیشن Transformers One منتشر شد

جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
تبدیل شوندگان در انیمیشن Transformers One
پارامونت پیکچرز تریلر جدیدی از انیمیشن مورد انتظار «ترانسفورمرز وان» را منتشر کرد که بر دوران جوانی آپتیموس پرایم و مگاترون تمرکز دارد.
تبلیغات

در خلاصه داستان این انیمشین آمده است:«این فیلم، داستان ناگفته‌ی دوران جوانی آپتیموس پرایم و مگاترون است که حالا به عنوان دشمنان قسم‌خورده شناخته می‌شوند اما زمانی دوستانی صمیمی بودند که سرنوشت سایبرترون را برای همیشه تغییر دادند.»

«ترانسفورمرز وان» در حال حاضر برای اکران در سینماها در تاریخ ۳۰ شهریور برنامه‌ریزی شده که احتمالا قرار است مستقیماً با فیلم «گرگ‌ها» با بازی برد پیت و جورج کلونی که همان زمان به اکران درمی‌آید، در گیشه رقابت کند. اکران این فیلم در همان ماه با فیلم‌های پرطرفدار دیگری مانند «Beetlejuice Beetlejuice»، «هیچ بدی نگو»، «بازی قاتل»، «ربات وحشی» و «مگالوپلیس» هم‌زمان می‌شود.

این پیش‌درآمد که به عنوان اولین فیلم کاملا انیمیشن‌شده و سه‌بعدی ترانسفورمرز شناخته می‌شود، توسط جاش کولی کارگردانی شده و فیلمنامه آن توسط اندرو بارر، استیو دزموند، گابریل فراری و مایکل شرمن نوشته شده است. کریس همسورث در نقش اوریون و آپتیموس پرایم، اسکارلت جوهانسون در نقش الیتا، برایان تیری هنری در نقش D-16 و مگاترون، کیگان مایکل کی در نقش بامبل‌بی، جان هم در نقش سنتینل پرایم و لارنس فیشبرن در نقش آلفا تریون و همچنین آقای استیو بوشمی به عنوان صداپیشگان در این انیمیشن حضور دارند.

مدیران تولید این فیلم استیون اسپیلبرگ، زف فورمن، اولیویر دومونت، بردلی جی فیشر، بی جی فارمر و مت کوئیگ هستند و تهیه‌کنندگان آن هم لورنزو دی بوناونتورا، تام دسانتو، دان مورفی، مایکل بی، مارک واهرادیان و آرون دم هستند.

دانلود از آپارات

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات