سریال پیش درآمد The Boys با نام Vought Rising معرفی شد

شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲
مطالعه 3 دقیقه
سولجر بوی در سریال ought Rising
پرایم ویدیو در جریان رویداد کامیک کان سن دیگو یک خبر غیرمنتظره را برای طرفداران سریال The Boys به همراه داشت و از این طریق سریال پیش درآمد این مجموعه را با نام Vought Rising معرفی کرد.
تبلیغات

سریال Vought Rising، محصول جدیدی از شبکه تلویزیونی Prime Video است که به‌عنوان پیش درآمد داستان سریال The Boys و با حضور مجدد بازیگرانی همچون جنسن آکلز و آیا کش در نقش‌ کاراکترهای سولجر بوی و استورم فرانت از سریال اصلی The Boys پخش خواهد شد. اتفاقات سریال Vought Rising در سال‌های دهه‌ی ۱۹۵۰ جریان دارد.

سریال Vought Rising بعد از انیمیشن The Boys Presents: Diabolical و سریال Gen V، جدیدترین اسپین آف ساخته شده برای سریال محبوب The Boys است که قرار است دنیای این مجموعه‌ی کامیک بوکی را بیش‌ازپیش گسترش دهد. علاوه‌بر این، گفته می‌شود که برنامه‌هایی برای ساخت سریال The Boys: Mexico نیز در دست بررسی است که هنوز قطعی نشده است. فصل دوم سریال Gen V نیز در دست ساخت است که قبل از فصل پنجم و آخر سریال The Boys پخش خواهد شد.

ماجرای سریال Vought Rising به‌عنوان یک «معمای قتل پیچیده» توصیف می‌شود که ریشه‌های شکل گیری سازمان Vought می‌پردازد. داستان این سریال با محوریت کاراکتر سولجر بوی و استورم فرانت روایت می‌شود که البته قرار بود در دهه ۱۹۵۰ کلارا وات (Clara Vought) نام‌گذاری شود.

اریک کریپک، سازنده سریال The Boys، تهیه کننده اجرایی سریال Vought Rising است که درباره آن می‌گوید: «بی‌صبرانه منتظریم تا با این حماسه هولناک و خون آلود دوباره شما را مات و مبهوت کنیم و روح شما را آزار دهیم!».

سولجر بوی و استورم فرانت از سریال The Boys

جنسن آکلز و آیا کش نیز از تهیه کنندگان اجرایی سریال Vought Rising هستند و مثل The Boys، سونی پیکچرز تلویژن و استودیوی Amazon MGM وظیفه ساخت آن را برای Prime Video برعهده دارند.

فصل چهارم سریال The Boys بیش از ۵۵ میلیون بیننده داشت که ۲۰ درصد بیشتر از فصل سوم این مجموعه بود. انتظارات از فصل پنجم و پایانی این سریال بالا است و بینندگان بی‌صبرانه منتظر تقابل نهایی هوملندر و بوچر هستند. فصل پنجم و پایانی سریال The Boys حدود دو سال دیگر که سال ۲۰۲۶ باشد، از شبکه آمازون پرایم پخش خواهد شد.از آنجایی‌که فصل دوم سریال Gen V در سال ۲۰۲۵ پخش می‌شود، کمی بعید بود که فصل پنجم و پایانی سریال The Boys هم در سال ۲۰۲۵ از آمازون پخش شود. در هر حال در زودترین حالت می‌توان در تابستان سال ۲۰۲۶ منتظر پخش فصل پنجم و پایانی سریال پسران باشیم که در ۸ قسمت تولید خواهد شد.

کارل اربن، آنتونی استار، جک کواید، لاز آلونسو، ارین موریارتی، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، کامرون کرووتی، جسی آشر، چیس کرافورد، کلودیا دومیت، کولبی مینیفی، والری کری، جفری دین مورگان، سایمون پگ و سوزان هیوارد، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال The Boys حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه فصل گذشته، اریک کریپک، اوان گلدبرگ و سث روگن، وظیفه ساخت فصل چهارم سریال بویز را نیز بر عهده دارند.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات