اولین تریلر انیمیشن Creature Commandos دنیای دی سی منتشر شد

شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
والپیپر انیمیشن Creature Commandos
اولین تریلر انیمیشن Creature Commandos به نمایش گروه کماندو‌های هیولا در دنیای جدید دی سی می‌پردازد.
تبلیغات

دی سی اولین تریلر انیمیشن Creature Commandos را منتشر کرد. این سریال انیمیشنی یکی از اولین پروژه‌هایی است که تحت مدیریت جیمز گان منتشر می‌شود و قرار است در دسامبر امسال (آذر یا دی) از شبکه مکس منتشر شود. این سریال که شباهت زیادی به داستان مجموعه Suicide Squad دارد، روایت گروهی از تبهکاران است که مأموریت‌های خطرناکی برای دولت ایالات متحده انجام می‌دهند.

حال به‌لطف اولین تریلر انیمیشن Creature Commandos اطلاعات بیشتری درباره این سریال داریم. کماندو‌های هیولا گروهی از هیولاهای تبهکار از جمله شخصیت‌های عروس، دکتر فسفر، ویزل، جی.آی ربات، نینا مازورسکی و فرانکشتاین هستند که رهبر آن‌ها شخصیتی به‌نام ریک فلگ است. این تیم همچنان از دستورها آماندا والر پیروی می‌کند اما ماهیت آن‌ها با اعضای جوخه انتحار که اعضای آن اکثرا انسان هستند، متفاوت است. والر این تیم را به‌جای گروه ضربت X، گروه ضربت M می‌نامد (حرف اول کلمه Monster به‌معنی هیولا).

اگرچه بخش زیادی از داستان در این تریلر نشان داده نمی‌شود اما به‌نظر می‌رسد که کماندو‌های هیولا بخش زیادی از طنز پروژه‌های دیگر جیمز گان در جهان سینمایی دی‌سی مانند جوخه انتحار و Peacemaker را به ارث برده است. وایولا دیویس در این انیمیشن آماندا والر را انجام داده است و علاوه‌بر او قرار است شاهد حضور دیوید هاربر، شان گان و فرانک گریلو نیز در این سریال انیمیشنی باشیم.

این تنها سریال انیمیشن ابرقهرمانی‌ای نیست که DC اخیرا تولید کرده است. این استودیو ماه گذشته انیمه Suicide Squad Isekai را نیز منتشر کرد که داستان هارلی کویین و گروهی از تبهکاران تحت فرمان او را دنبال می‌کند که در دنیایی فانتزی گیر افتاده‌اند. این سریال هیچ ارتباطی با انیمیشن کماندو‌های هیولا ندارد.

تماشای تریلر در یوتوب

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات