تصاویر جدیدی از انیمیشن Mutant: Year Zero منتشر شد

یک‌شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
شخصیت اردک در انیمیشن Mutant Year Zero
فهرست بازیگران و اولین تصاویر از فیلم Mutant: Year Zero منتشر شد. حیوانات کشتی نوح به دنبال سرنگونی او هستند.
تبلیغات

ساخت انیمیشن Mutant: Year Zero با انتشار اولین تصاویر تایید شد که این انیمیشن اقتباسی از یک بازی ویدیویی به‌نام Mutant Year Zero: Road to Eden است که استودیو Heroic Signatures آن را ساخته و منتشر کرده بود. این استودیو سابقه ساخت انیمیشن‌های موفق دیگری مانند «سولومون کین» و «کونان بربر» را نیز در رزومه خود دارد.

فرد مالمبرگ، تهیه‌کننده انیمیشن Mutant: Year Zero در بیانیه‌ای گفت: «ما بی‌صبرانه مشتاقیم تا طرفداران کارهایی که انجام دادیم تا این مجموعه را به‌عنوان یک انیمیشن سینمایی دوباره زنده کنیم، ببینند. هدف ما در استودیو هروئیک این است که دائما خودمان را به چالش بکشیم تا بتوانیم تجربیات تازه و بیشتری را براساس شخصیت‌ها و داستان‌های ماجراجویانه خودمان برای طرفداران فعلی و جدید ایجاد کنیم.»

شخصیت اردک و گراز در انیمیشن Mutant Year Zero

استودیو هروئیک تایید کرده است که دولف لاندگرن از فیلم آکوامن و ایان مک‌ال‌هینی از سریال بازی تاج و تخت به‌طور رسمی بخشی از صداپیشگان انیمیشن Mutant: Year Zero هستند که در حال حاضر در مرحله تولید است. این فیلم توسط هاسراف دولول کارگردانی و تهیه‌کنندگی می‌شود. آقای دولول کار خود را در دنیای بازی‌های ویدیویی و بخش جلوه‌های ویژه پروژه‌هایی مانند شوالیه تاریکی و هلبوی ۲ آغاز کرده است.

طبق خلاصه داستان انیمیشن Mutant: Year Zero: «داستان این انیمیشن در دنیایی پساآخرالزمانی رخ می‌دهد که در آن گروهی از حیوانات جهش‌یافته به رهبری یک اردک شوخ‌طبع و یک گراز خشن برای بازپس‌گیری یک ژنراتور ضروری که از کشتی نوح، پناهگاه آن‌ها دزدیده شده است، به یک مأموریت خطرناک می‌روند. این گروه از حیوانات زباله‌گرد درکنار هم و در جریان این مأموریت حقیقت بزرگ‌تری را در بخش‌های مختلف کشتی نوح کشف می‌کنند، با رژیم سرکوبگر پیرمرد مقابله می‌کنند و اسراری را کشف می‌کنند که می‌تواند وجود دیستوپیایی آن‌ها را تغییر دهد.»

طبق گفته استودیو، آن‌ها به‌عنوان رویکردی نوآورانه برای ساخت این انیمیشن اقتباسی از موتور آنریل انجین ۵ استفاده می‌کنند. تهیه‌کنندگان این انیمیشن مالمبرگ، مارک ویلر و پائولا کریکارد هستند و ادوارد وایت به‌عنوان آهنگساز این اثر انتخاب شده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات