اولین تریلر و پوستر سریال Yakuza: Like a Dragon منتشر شدند

یک‌شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
کاراکترهای Yakuza Like A Dragon
سرانجام اولین پوستر و تریلر رسمی از سریال Yakuza: Like a Dragon منتشر شدند.
تبلیغات

قرار است سریال اقتباسی از مجموعه یاکوزا با نام Yakuza: Like a Dragon در تاریخ ۲۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۳ آبان ۱۴۰۳) در سرویس آمازون پرایم ویدیو پخش شود. اولین تریلر و پوستر این سریال در رویداد اخیر کامیک کان به نمایش درآمدند و هم‌اکنون می‌توانید به تماشای آن‌ها بنشینید.

این پروژه که یک سریال جنایی و اکشن با رئالیسم سنگین به حساب می‌آید، توسط تیک ماساهارو و تاکیموتو کنگو کارگردانی می‌شود. تاکوچی ریوما نیز بازیگر نقش اصلی سریال است و در قالب شخصیتی به‌نام کیریو کازوما به ایفای نقش می‌پردازد. در ادامه می‌توانید اولین پوستر سریال Yakuza: Like a Dragon را مشاهده کنید:

اولین پوستر سریال Yakuza Like a Dragon

سریال Yakuza: Like a Dragon زندگی گنگسترهای خشن و در عین حال پرشور و مردمی را به تصویر می‌کشد که در یک منطقه سرگرمی بزرگ به‌نام کاموروچو زندگی می‌کنند. عوامل سازنده قصد دارند داستان‌های دراماتیک شخصیت‌های مجموعه را در ژاپنِ مدرن به تصویر بکشند.

این سریال در دو بازه زمانی مختلف روایت می‌شود و «عواقب تصمیمات یک جنگجوی ترسناک و بی‌همتای یاکوزا که قویا به عدالت، وظیفه‌شناسی و انسانیت معتقد است را دنبال می‌کند.» لازم به ذکر است که سریال Yakuza: Like a Dragon به ۳۰ زبان زنده دنیا زیرنویس و دوبله خواهد شد.

اولین بازی Yakuza در سال ۲۰۰۵ توسط سگا برای پلی استیشن ۲، پلی استیشن ۳ و کنسول Wii U منتشر شد. چندین دنباله مستقیم، پیش‌درآمد، بازسازی و اسپین‌آف هم در طول سال‌ها از این سری ساخته شدند. همچنین اولین تریلر سریال Yakuza: Like a Dragon منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را از یوتیوب تماشا کنید:

تماشای تریلر از یوتیوب

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟‌

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات