ساخت سریال جدید دکستر با بازی مایکل سی هال تایید شد

یک‌شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
دکستر در پوستر سریال سریال Dexter: New Blood
شبکه شوتایم از ساخت دنباله سریال Dexter خبر داد که مایکل سی هال برای بازی در نقش دکستر باز خواهد گشت.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال جدید دیگری از دنیای دکستر در دست ساخت است. شبکه شوتایم در جریان کامیک کان سن دیگو رسما ساخت سریال Dexter: Resurrection را تایید کرد که مایکل سی هال برای بازی در نقش دکتر مورگان در این سریال باز خواهد گشت. این سریال درواقع قرار است داستان دکستر را پس از حوادث سریال Dexter: New Blood دنبال کند که دوباره قرار است داستان دکستر مورگان را دنبال کنیم.

سریال Dexter: Resurrection در سال ۲۰۲۵ پخش خواهد شد. اگرچه دکستر در سریال New Blood با هریسون، پسر خود ملاقات دوباره می‌کند و با اینکه پیش‌زمینه ساخت اسپین‌آف هریسون ایجاد شده بود، اما سازندگان تصمیم گرفتند تا به‌جای آن دنباله سریال با حضور هال را تولید کنند. البته این تنها سریال در دست ساخت دنیای دکستر نیست و پیش از این ساخت سریال Dexter: Original Sin تایید شده بود که به دوران جوانی دکستر مورگان می‌پردازد.

دکستر و پدرش در سریال Dexter: Original Sin

سریال پیش‌درآمد دکستر قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود و اتفاقات آن در سال ۱۹۹۱ جریان دارد که ۱۵ سال پیش از حوادث سریال Dexter روایت می‌شود. سریال Dexter: Original Sin قرار است دکستر جوان را نشان دهد که چگونه او از یک دانش‌آموز به یک قاتل سریالی تبدیل شده است. کلاید فیلیپس، سازنده سریال اصلی دکستر برای ساخت سریال دکستر: گناه اصلی بازگشته است و هال هم یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال است.

سریال Dexter: Original Sin درواقع دومین اسپین‌آف مجموعه دکستر پس از سریال Dexter: New Blood محسوب می‌شود که از جمله محبوب‌ترین سریال‌های شبکه شوتایم است. سارا میشل گلر، پاتریک دمپسی، جو پانتولیانو، بریتانی آلن، پاتریک گیبسون، کریستینا میلان، رنو ویلسون، جسپر لوئیس و کارلو مندز دیگر بازیگران سریال Dexter: Original Sin هستند. می‌توانید اولین تریلر سریال Dexter: Original Sin را از یوتیوب تماشا کنید:

تماشا از یوتیوب

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات