ساخت فیلم بتمن ۲ تایید شد

یک‌شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
پوستر فیلم The Batman
فیلمبرداری بتمن ۲ سال میلادی آینده آغاز می‌شود و قرار است که کالین فارل در نقش پنگوئن در این فیلم حضور داشته باشد.
تبلیغات

شرکت دی سی در همایش کامیک‌کان سن دیگو بالاخره پروژه اصلی خود را رونمایی کرد و اعلام کرد که همه فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی آن رسما زیر چتر DC Studios قرار می‌گیرند. این بدین معناست که راه‌اندازی دنیای سینمایی جدید دی سی با «کوماندوهای هیولا» و «سوپرمن» و همچنین فیلم‌ها و جهان‌های مستقل دیگری که از قبل باقی مانده‌اند مانند «جوکر» و «بتمن» نیز از این به بعد تحت نظارت دی سی استودیوز تولید و ادامه داده می‌شوند.

اخیرا توسط اریک دیویس از رسانه Fandango گزارش شد که فصل بعدی مجموعه بتمن (که در حال حاضر با نام «بتمن: قسمت دوم» شناخته می‌شود) قرار است سال آینده فیلمبرداری شود. دیویس همچنین فاش کرد که کالین فارل نقش پنگوئن را در این فیلم هم تکرار می‌کند و داستان سریال پنگوئن محصول شبکه HBO Max نیز به دنباله این فیلم منتهی می‌شود. این‌ها خبرهای خوبی برای طرفداران بتمن به حساب می‌آیند و امیدواریم که جزئیات بیشتری درباره داستان و سایر جنبه‌های این فیلم تا پایان سال جاری میلادی منتشر شود.

چهره خندان پنگوئن در سریال The Penguin

قبل از اینکه بتمن ۲ در سینماها اکران شود، طرفداران فرصت دارند تا به دنیایی که مت ریوز در سریال پنگوئن معرفی کرد، بازگردند. پنگوئن کار خود را از همان جایی ادامه می‌دهد که بتمن آن را رها کرده بود چون پس از وقایع فیلم اول فهمیدیم که او به دنبال تصاحب دنیای زیرزمینی گاتهام است. حالا همه متوجه شدند که در این راه با بتمن طرف هستند اما این موضوع کوچک‌ترین تاثیری در تصمیم پنگوئن ندارد.

کوین فارل در مصاحبه‌ای با رسانه HeyUGuys مقداری از آنچه که طرفداران می‌توانند از این سریال انتظار داشته باشند را فاش و تایید کرد که این سریال قرار است بسیار تاریک و سیاه باشد. فارل گفت: «خشونت زیاد، تاریکی مطلق، یک مرد و تلاشی بزرگ برای رسیدن به نوک قله. می‌دانید، اکنون یک جنگ بر سر تصاحب قدرت در گاتهام جریان دارد. [فضای سریال] تاریک است، مرد. لورن له‌فرانک و تیم نویسندگانش هشت قسمت خارق‌العاده نوشتند. منظورم این است که [داستانی که نوشتند] واقعا جسورانه است. من نمی‌توانستم باور کنم که به این تاریکی باشد... این سریال قطعا در رده R (محتوای نامناسب برای افراد زیر ۱۷ سال) قرار می‌گیرد.»

این سریال کوتاه و هشت قسمتی محصول شبکه HBO که تحت نظارت DC Studios و با بازی کالین فارل در نقش «آز کاب» یا همان پنگوئن ساخته شده، به داستان جنایی و حماسی‌ای که مت ریوز در فیلم بتمن آغاز کرد و با موفقیت جهانی روبرو شد، ادامه می‌دهد. از ستارگان این سریال علاوه‌بر کالین فارل می‌توان به کریستین میلیوتی، رنزی فلیز، مایکل کلی، شهره آغداشلو، دیردر اوکانل، کلنسی براون، جیمز مادیو، اسکات کوهن، کارمن اجوگو و تئو روسی اشاره کرد.

پوستر سریال The Penguin

سریال پنگوئن بر اساس شخصیت‌هایی که باب کین و بیل فینگر برای دی سی ساخته بودند و توسط استودیو 6th & Idaho Productions و دیلن کلارک پروداکشنز و با همکاری استودیو برادران وارنر تولید می‌شود. تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر مت ریوز، دیلن کلارک، کالین فارل، لورن له‌فرانک، کریگ زوبل، بیل کارارو و دنیل پیپسکی هستند. نویسنده اصلی و مجری صحنه نیز آقای لورن له‌فرانک است.

سارا آبری، رئیس بخش محتواهای اورجینال در شبکه HBO Max در اعلامیه معرفی سریال گفت:«ما هیجان‌زده‌ایم که نسخه جدیدی از این شخصیت نمادین دی سی به مخاطبان ارائه دهیم که قبلا هرگز ندیده‌اند. کار با مت، دیلن و لورن برای ادامه این داستان و دیدن عملکرد استثنایی کالین در فیلم بتمن، باورنکردنی است.»

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات